• http://www.quizlet.nl/stories/60083/unattainable-love-stand-alone/

    Ik moet er nog aan beginnen. Maar het komt er. Dit word mijn eerte verhaal OOIT! n____n


    It's going to be difficult, but not impossible.

    success x


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Dejavu schreef:
    success x

    thnks! x


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Gaat het een verhaal met meer hoofdstukken worden? Want een story aanmaken voor één enkele stand alone lijkt me een beetje overbodig x'D Kun je beter een stand alone story maken en daar stand alones in plaatsen steeds :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ecanus schreef:
    Gaat het een verhaal met meer hoofdstukken worden? Want een story aanmaken voor één enkele stand alone lijkt me een beetje overbodig x'D Kun je beter een stand alone story maken en daar stand alones in plaatsen steeds :Y)

    Ik snap je even niet :$$

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 23:28 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ze bedoelt dat je een story aanmaakt, en in elk apart hoofdstuk een standalone plaatst. dan heb je alle stand-alones in 1 story.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zilverui schreef:
    (...)
    Ik snap je even niet :$$


    Er staat (stand alone) achter. Een stand alone is één enkel hoofdstuk, een kort verhaal van 1 hoofdstuk. Dus zoals je het nu zegt, gaat dit verhaal 1 hoofdstuk hebben.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ecanus schreef:
    (...)

    Er staat (stand alone) achter. Een stand alone is één enkel hoofdstuk, een kort verhaal van 1 hoofdstuk. Dus zoals je het nu zegt, gaat dit verhaal 1 hoofdstuk hebben.

    Ja dat snap ik.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Zilverui schreef:
    (...)
    Ja dat snap ik.


    Wat ik dus zeg, is dat het een beetje zonde is voor één stand alone een hele story aan te maken, en je dus, als je van plan bent er uiteindelijk meerdere te schrijven, beter een story kunt maken met daar al je stand alones in gecombineerd. Kijk, als het bij deze blijft, is het logisch dat er natuurlijk een aparte story voor wordt gemaakt x'D Ik geef je gewoon als advies mee, om als je meerdere sa's gaat schrijven, je deze story voor allemaal gebruikt :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Oh, maar ik wil die SA wel lezen :9~


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.