• Hallo West,

    Je hebt toestemming om te beginnen met je fotobewerkwedstrijd. Je hebt één week de tijd om het topic te openen.

    groetjes Amused.


    HI GUYS!
    ik heb dus toestemming gekregen om mijn coverwedstrijd te openen.



    WAT HEB IK NODIG:
    > 10 à 15 deelnemers

    juryleden:
    > Gallagher
    > Glucio
    > Cinna


    deelnemers:
    > Demesne (1-2-3) uitstel tot 27/12
    > Stryder (1-2-3-4) uitstel van onbepaalde duur
    > Overstreet (1-2-3)


    afvallers:
    > IMSWAG (1)
    > BeHuffelpuf (1) (gestopt)
    > Cockney (1)
    > TrueMyself (1)
    > Cowell (1)
    > Sudowoodo (1)
    > HARRISMINE (1-2)
    > CrazyChicken (1-2-3)
    > Audience (1-2-3)
    > Square (1-2-3)
    > Headbang (1-2-3)


    DE EERSTE OPDRACHT:
    maak een mooie, originele cover naar eigen keuze.
    ten laatste inleveren op 28/08 23:59


    DE TWEEDE OPDRACHT:
    Je kiest een 'themawoord', en maakt daar een cover rond. Zodra je het woord in gedachten hebt, stuur je me het in pb of zet je het hier in het topic.
    ten laatste inleveren op 11/09 23:59
    !! bij deze ronde zullen 2 mensen afvallen, dus doe allemaal jullie best!


    DE DERDE OPDRACHT:
    Je maakt een cover rond een bepaald gevoel. Je stuurt (niet zoals vorige keer) NIET het gevoel door naar mij, of de juryleden, want het is de bedoeling dat wij kunnen raden welk gevoel je bedoelt. Dat gaat ook meetellen voor de punten. Hoe ingewikkelder het gevoel, hoe meer punten je krijgt als het goed te zien is in de cover. 'Verdriet' gaat dus makkelijker uit te beelden zijn dan 'Verloren', maar als je 'Verloren' goed het 'uitgebeeld', dan zal je ook meer puntne verdienen. Je moet dus een beetje gokken.
    Nog even kort de opdracht: je maakt een cover rond een bepaald gevoel, het mag er niet in woorden opstaan. Je houdt het gevoel waarover het gaat voor jezelf, tot alle juryleden hebben gegokt welk gevoel het is, daarna zet jij als reactie op je cover welk gevoel het is.
    ten laatste inleveren op 03/10 23:59


    DE VIERDE OPDRACHT:
    Maak een cover rond een quote van iemand die jij bewondert. Die persoon hoeft niet beroemd te zijn, maar het zou wel aangenaam zijn moest je kunnen vermelden van wie de quote komt. Belangrijk is dat dit een quote is van iemand die jij écht écht bewondert, je moet in jezelf hiervoor graven. De jury zal ook kijken naar de quote, wat hij betekent, hoe hij in de cover is geplaatst....
    ten laatste inleveren op 15/11 23:59


    DE VIJFDE EN LAATSTE OPDRACHT:
    De feestdagen zitten eraan te komen, dus de laatste opdracht luidt: Maak een cover rond de feestdagen! Kerstmis en New Year's Eve, maar als je wil mag het ook bv. Pasen zijn! Haal alles uit de kast, want na deze opdracht zal de winnaar bekend zijn! Alvast veel succes!
    ten laatste inleveren op 24/12 23:59


    even nog een paar dingen op een rijtje zetten:
    > de covers komen allemaal in de story, als je klaar bent met een opdracht zet je dus best hier een linkje of stuur je me het linkje in pb.
    > als je om één of andere goeie reden niet meer kan meedoen, zorg je zelf voor een vervanger.
    > wanneer je iets ingezonden hebt, is het definitief, je mag er niets meer aan veranderen.
    > veranderde usernames worden vermeld in dit topic
    > je neemt best abo op de story, dat is het makkelijkst
    > afwezigheden worden gemeld in het topic

    MAY THE BEST ONE WIN!

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 0:52 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."


    TADAA!
    Ik lever hem voor de verandering eens ver vóór de deadline in. (x
    Oké, niet ver. Maar wel een beetje.
    (A)


    Felix

    @ CrazyChicken die vind ik heel mooi ;o


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Thanks. 8D


    Felix

    Weer 3 mooie inzendingen, ze staan in de story, ik ben nu bezig met de linkjes in de beginpost te zetten. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Beetje laat misschien, maar ik moet toch even een abo nemen. :Y)


    Felix

    *vergeet abo, slaat hoofd*


    Felix



    Zie groter formaat voor de tekst: In 't groot

    Tadaa :)

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 20:16 ]


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    -abo


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!


    http://i54.tinypic.com/nmxnnr.png

    Dit is mijn inzending^^


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Oke, ik ben erg laat, maar hier is mijn inzending.


    Foto is link

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 20:53 ]


    comfort in c h a o s

    Nah, je bent nog op tijd toch?
    En hij is nice, want het is Taylor <3


    Felix

    Ik weet dat ik mijn cover hier best laat heb gezet en ik wil allesbehalve ongeduldig klinken maar wanneer komen de resultaten? x:


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Imogene schreef:
    Ik weet dat ik mijn cover hier best laat heb gezet en ik wil allesbehalve ongeduldig klinken maar wanneer komen de resultaten? x:


    Ik ga echt zo snel mogelijk de rest beoordelen. Dat beloof ik. Heb het alleen super druk met school :(


    Happy Birthday my Potter!

    Litwick schreef:
    (...)

    Ik ga echt zo snel mogelijk de rest beoordelen. Dat beloof ik. Heb het alleen super druk met school :(

    Oh ja, dat begrijp ik wel. Ik dacht gewoon dat de wedstrijd dood was omdat er niet meer gereageerd werd in dit topic.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Imogene schreef:
    Ik weet dat ik mijn cover hier best laat heb gezet en ik wil allesbehalve ongeduldig klinken maar wanneer komen de resultaten? x:

    Ik heb het zelf ook nogal druk met school, ik doe mijn best. Ik begrijp je wel, hoor. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."