• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:54 ]

    ik wil meeeeedoen =D


    Ik hou van Sophie, dus ik vind je lief. xellen.

    wanneer begint het ?


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Inschrijving gesloten. Zodra ik thuis ben, zal ik rond 6 uur de rollen PB'en

    Grrr. Ik zit nu op onze oude computer om de rollen te verdelen, jullie kunnen zo een PB'tje verwachten :'D

    Jeej ;)


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Rollen zijn verdeeld, nu nog even PB'en naar iedereen, dus houd je inbox in de gaten!

    Het duurde een half uur, maar iedereen heeft als het goed is een PB ontvangen. Heb je dat niet, PB dan :'D

    Het eerste hoofdstukje staat nu online. Graag wil ik dat iedereen die iets moet doen, zo snel mogelijk PB't. Maar dat lees je wel, als je op die link daar klikt.

    Paramouse heeft zich weer uitgeschreven

    'Ik ga mijn tijd niet in iets saais steken'

    Ze was Burger.

    Aardig (no_chears)

    Sorry dat ik niet meer mee kan doen. Maar ik moet iets anders belangrijker doen en het heeft niets te maken met quizlet ik heb gewoon eventjes geen tijd hiervoor.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    De weerwolven en wraakengel hebben niet gekozen wie ze willen beschermen/vermoorden. Daardoor kan het spel niet beginnen, jullie krijgen nu dus de tijd tot woesndag 17 Austustus, 22:00 uur om te PB'en, anders zal ik de wedstrijd helaas moeten stoppen.

    Ah! Niet stoppen! Dat is echt niet leuk!
    Kunnen anders geen andere mensen tot Weerwolf worden benoemd?!


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Ah! Niet stoppen! Dat is echt niet leuk!
    Kunnen anders geen andere mensen tot Weerwolf worden benoemd?!


    Dan zijn er te weinig andere rollen

    Da's waar.. =(


    If a writer falls in love with you, you can never die

    ik ben mee eens , maakt toch weinig uit als een paar minder burgers zitten. Want anders verpest het voor iedereen...


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!