• Ik heb gisteravond een vriendin, die ik door een ruzie al ruim 2 maanden niet gesproken heb, net een smsje gestuurd of ze misschien binnenkort iets leuks wilde gaan doen. Maar ik heb nu nog steeds niks terug. Misschien zit ik me wel zorgen te maken om niks, maar ik ben echt bang dat ze me gewoon gaat negeren.. :3 Ik had dit gestuurd:

    Hee, hoe ist? Heb je leuke vakantie? Misschien vind je dit een heel stom idee maar ik wilde vragen of je misschien zin hebt om volgende week iets leuks te gaan doen, stad ofzo. Of gewoon ff kort als je geen zin in een hele middag hebt. Ik heb iig wel leuke vakantie, voel me echt beter nu. Hoop ook dat dat zo blijft. Maar ik mis je, en dat meen ik.. x

    Is hier iets mis mee ofzo? Er staat btw geen sorry in, omdat ik dat echt al heel vaak tegen haar heb gezegd. Dus niet gaan denken dat ik dat niet heb gezegd ofzo. (cat)

    Edit: We hebben een paar dagen na die ruzie wel gepraat, en daar kwam uit dat we elkaar in de vakantie maar even met rust zouden laten, en het daarna opnieuw proberen. En daarna heb ik haar dus niet meer gesproken, maar nog wel vlak na die ruzie.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 15:18 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Temperate schreef:
    (...)

    Niet dus. Ik heb elke nacht zo ongeveer wakker gelegen hierdoor, en ik baal er gewoon nog steeds van.

    Misschien moet je dan gewoon eens in real life naar haar toe gaan om te kijken of het nog klikt. Dan heb je ook meer kans dat ze eerlijk tegen je is.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    (...)
    Misschien moet je dan gewoon eens in real life naar haar toe gaan om te kijken of het nog klikt. Dan heb je ook meer kans dat ze eerlijk tegen je is.


    Dat wilde ik dus op deze manier doen, maar wel eerst sms'en. Onverwacht langsgaan leek mij eigenlijk niet zo'n goed idee. :3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Videotape schreef:
    Nee daar is niets mis mee, als ze je negeert dan heeft ze pech, niet jij!


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Zo heb ik ook iemand genegeerd. Ze zei de hele tijd 'Schatje, schatje' maar ik reageerde niet. Toen uiteindelijk wel, ik besefte dat ik niet zonder haar kon. Zij beseft dadelijk ook dat ze niet zonder je kan.