• Ik heb gisteravond een vriendin, die ik door een ruzie al ruim 2 maanden niet gesproken heb, net een smsje gestuurd of ze misschien binnenkort iets leuks wilde gaan doen. Maar ik heb nu nog steeds niks terug. Misschien zit ik me wel zorgen te maken om niks, maar ik ben echt bang dat ze me gewoon gaat negeren.. :3 Ik had dit gestuurd:

    Hee, hoe ist? Heb je leuke vakantie? Misschien vind je dit een heel stom idee maar ik wilde vragen of je misschien zin hebt om volgende week iets leuks te gaan doen, stad ofzo. Of gewoon ff kort als je geen zin in een hele middag hebt. Ik heb iig wel leuke vakantie, voel me echt beter nu. Hoop ook dat dat zo blijft. Maar ik mis je, en dat meen ik.. x

    Is hier iets mis mee ofzo? Er staat btw geen sorry in, omdat ik dat echt al heel vaak tegen haar heb gezegd. Dus niet gaan denken dat ik dat niet heb gezegd ofzo. (cat)

    Edit: We hebben een paar dagen na die ruzie wel gepraat, en daar kwam uit dat we elkaar in de vakantie maar even met rust zouden laten, en het daarna opnieuw proberen. En daarna heb ik haar dus niet meer gesproken, maar nog wel vlak na die ruzie.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 15:18 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Nee daar is niets mis mee, als ze je negeert dan heeft ze pech, niet jij!


    All I have in life, is my imagniation.

    Eh, ik heb sommige vrienden echt al heel lang niet gezien maar daar hoef ik niet eens sorry voor te zeggen...

    Nee, niks mis mee.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Nou als ik al 2 maand iemand niet heb gesproken door een ruzie en ik krijg ineens zo'n smsje zou ik denken 'flikker op'. 8D Maar met het smsje is niks mis denk ik hoor.


    -

    Hmm ik ben de persoon die het berichtje gekregen heb en ik heb ook niet geantwoord.
    Uit persoonlijke ervaring, ik ben ong. de andere persoon en we hadden elkaar ook al even niet gesproken omdat we in een conflict zaten en zij stuurde me dan opeens een bericht dat ze me miste enzo en toen zijn we weer een beetje aan de praat geraakt en nu vroeg ze ook of ik weer iets wou doen en heb ik ook niet nog niet geantwoord omdat ik eerlijk gezegd niet echt iets wil doen met haar. Niet dat ik haar niet meer leuk en lief vind of zo, maar in real life voel ik me niet meer zo op mijn gemak bij haar. Mss heeft zij hetzelfde bij jou? :x

    Videotape schreef:
    Nee daar is niets mis mee, als ze je negeert dan heeft ze pech, niet jij!


    You're beautiful.

    Nee niets mis mee... geef haar een beetje tijd - misschien-


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Soms is een vriendschap gewoon over, dat gebeurt wel eens, helemaal als je elkaar twee maanden niet gesproken hebt. Maar misschien weet ze ook gewoon wel niet wat te zeggen, heeft ze momenteel geen bereik (dat gebeurt wel eens op vakantie grmbl), of is haar beltegoed op.

    Maar hoezo is het erg om na twee maanden door haar negeerd te worden. Klinkt hard, I know, maar je hebt het al die tijd toch ook zonder haar gered? Ik zou je vooral niet druk gaan maken hierom!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cassiopeiae schreef:
    Hmm ik ben de persoon die het berichtje gekregen heb en ik heb ook niet geantwoord.
    Uit persoonlijke ervaring, ik ben ong. de andere persoon en we hadden elkaar ook al even niet gesproken omdat we in een conflict zaten en zij stuurde me dan opeens een bericht dat ze me miste enzo en toen zijn we weer een beetje aan de praat geraakt en nu vroeg ze ook of ik weer iets wou doen en heb ik ook niet nog niet geantwoord omdat ik eerlijk gezegd niet echt iets wil doen met haar. Niet dat ik haar niet meer leuk en lief vind of zo, maar in real life voel ik me niet meer zo op mijn gemak bij haar. Mss heeft zij hetzelfde bij jou? :x


    Ik vraag me af wie het is :x

    Nja, er is niks mis mee, maar tja, twee maanden kunnen veel doen.


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Ik vraag me af wie het is :x

    Nja, er is niks mis mee, maar tja, twee maanden kunnen veel doen.

    Niemand die jij kent :-)

    meschien ziet ze het smsje pas laat dat had ik ook een keer gehad bleek dus de bb van me vriendin te zijn gecrasht :Y) (aleen we hadden geen ruzie)


    Shoganai i ne~

    Genius schreef:
    Nou als ik al 2 maand iemand niet heb gesproken door een ruzie en ik krijg ineens zo'n smsje zou ik denken 'flikker op'. 8D Maar met het smsje is niks mis denk ik hoor.


    Nou, dit ligt dan denk ik ietsje anders.. Want we hebben na die ruzie nog wel een gesprek gehad. Toen kwam eruit dat we elkaar in de vakantie maar even met rust zouden laten, en het daarna misschien opnieuw zouden proberen. Maar het kan natuurlijk altijd zo zijn dat ze dat niet meende en het gewoon zei om van mij af te zijn ofzo?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik weet niet wat er tussen jullie gebeurt is, dus ik kan niet oordelen.

    Als de "vriendin" waarmee ik ruzie heb dit zou sturen zou ik denken; 'Rot toch een eind op'


    Happy Birthday my Potter!

    Taize schreef:
    Soms is een vriendschap gewoon over, dat gebeurt wel eens, helemaal als je elkaar twee maanden niet gesproken hebt. Maar misschien weet ze ook gewoon wel niet wat te zeggen, heeft ze momenteel geen bereik (dat gebeurt wel eens op vakantie grmbl), of is haar beltegoed op.

    Maar hoezo is het erg om na twee maanden door haar negeerd te worden. Klinkt hard, I know, maar je hebt het al die tijd toch ook zonder haar gered? Ik zou je vooral niet druk gaan maken hierom!


    Niet dus. Ik heb elke nacht zo ongeveer wakker gelegen hierdoor, en ik baal er gewoon nog steeds van.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Cassiopeiae schreef:
    Hmm ik ben de persoon die het berichtje gekregen heb en ik heb ook niet geantwoord.
    Uit persoonlijke ervaring, ik ben ong. de andere persoon en we hadden elkaar ook al even niet gesproken omdat we in een conflict zaten en zij stuurde me dan opeens een bericht dat ze me miste enzo en toen zijn we weer een beetje aan de praat geraakt en nu vroeg ze ook of ik weer iets wou doen en heb ik ook niet nog niet geantwoord omdat ik eerlijk gezegd niet echt iets wil doen met haar. Niet dat ik haar niet meer leuk en lief vind of zo, maar in real life voel ik me niet meer zo op mijn gemak bij haar. Mss heeft zij hetzelfde bij jou? :x


    Maar dan kan ze dat nog wel gewoon eerlijk zeggen, vind ik.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Met het sms'je is niks mis, lijkt me zo. Maar als je elkaar zo lang niet gesproken hebt, denk ik dat zij ook niet weet wat te doen met het sms'je. Misschien weet ze niet wat ze terug moet sturen of heeft ze d'r gewoon echt geen zin in, om alles goed te maken via een klein berichtje. Als je echt iets met d'r wil doen en 't goedmaken, zou ik persoonlijk langsgaan, misschien vindt ze dit eerst niet leuk, maar als jullie echte vriendinnen zijn, moet je het face-to-face kunnen uitpraten en gewoon kunnen afspreken om weer als vriendinnen - misschien niet allerbeste, maar anders gewone vriendinnen - met elkaar om te gaan. Sterkte!


    “Love is a contradiction.”