• Dear Audience, The franchise of Harry Potter has ended, but it hasn't ended yet for us.... we need another movie... something that doesn't need to be about 'Harry Potter' itself.. maybe like a documentary that summarises the whole 8 movies altogether and about the journey of the characters.. Behind the scenes.. Actors experience everything... this petition will be sent to warner brothers productions and j.k rowling. If justin bieber could have a documentary of himself why can't we have a documentary about harry potter? come on warner brothers we know that you want this.. we wan't this.. the whole story of harry,hermione and ron can't end just yet.. we need over 100,000-200,000 people to succeed,our goal is 500,000. Send this to all your mates, to everyone i don't care if you send this to people i don't know... we need people to sign this so another harry potter movie is created... Warner brothers.. please.. we don't want this journey to end just yet....

    Sign. Sign. Sign...

    Voor alle duidelijkheid: dit is niet mijn petitie maar ik vond als Potterhead dat iedereen die zou moeten tekenen, alleen als het maar was om de gestorven personages (vul zelf in wie) te eren, nee? Tot slot, zijn we allemaal niet opgegroeid met die boeken? Gaan we echt nu al vaarwel zeggen tegen onze jeugd of niet? :') (geen haat-reacties graag, iedereen heeft recht op zijn eigen mening :Y))

    Link: http://www.petitionbuzz.com/petitions/wewantmoreharrypotte


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Ik heb het getekend met als commentaar: Hell yeah!! :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb getekend. (:


    I like boys who drive cars too slow.

    I did it. :P


    Your make-up is terrible

    signed


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Sorry, ik teken niet (: Hoewel ik altijd een heel grote fan geweest ben van HP, vind ik het nu wel mooi geweest eigenlijk. Ooit moet het stoppen en dit was een waardig einde. Het constant laten doorgaan, maakt het op een gegeven moment alleen maar vervelend en zwakt de saga echt af. Maar dan is dan mijn mening natuurlijk (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Signed ;D


    Forever.

    Ik deel Funnick haar mening. Waar zouden ze nog een film over moeten maken?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Finnick schreef:
    Sorry, ik teken niet (: Hoewel ik altijd een heel grote fan geweest ben van HP, vind ik het nu wel mooi geweest eigenlijk. Ooit moet het stoppen en dit was een waardig einde. Het constant laten doorgaan, maakt het op een gegeven moment alleen maar vervelend en zwakt de saga echt af. Maar dan is dan mijn mening natuurlijk (:


    Idd, dat vind ik ook.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Finnick schreef:
    Sorry, ik teken niet (: Hoewel ik altijd een heel grote fan geweest ben van HP, vind ik het nu wel mooi geweest eigenlijk. Ooit moet het stoppen en dit was een waardig einde. Het constant laten doorgaan, maakt het op een gegeven moment alleen maar vervelend en zwakt de saga echt af. Maar dan is dan mijn mening natuurlijk (:


    Hier ben ik het mee eens. :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    I signed it.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Rowling had gezegd dat ze ook zou gaan schrijven over de kinderen, maar dat was niet zeker.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Wanneer heeft ze dat gezegd? Ze zei juist dat ze voorlopig niet meer zou schrijven. Wat ook niet zo vreemd is, want die vrouw heeft zich doodgewerkt aan al die boeken. Ze wil nu vast ook eens tijd voor zichzelf en haar gezin.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik ga hier niet voor tekenen. Gaan ze nu nog films maken over Harry Potter gaan ze het te ver uitmelken. Dit is het hoogtepunt van Harry Potter en dan kunnen ze beter stoppen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson