• Listen to me now.




    Kyara is een normaal meisje van negentien die alles heeft wat je je op die leeftijd kunt wensen. Ze heeft een fijne familie, genoeg vrienden en doet het geweldig op school. Ook doet ze af en toe wat modellenwerk om een extra zakcentje te verdienen.
    Haar leven krijgt plotseling een andere wending als ze dingen uit de toekomst doorkrijgt van een onbekende jongen. Ze komt er alleen al snel achter dat dit geen normale jongen is, hij loopt door dichte deuren en muren en duikt op op onverwachte en ongewenste momenten. Toch klopt álles wat de jongen haar vertelt, dus besluit ze naar hem te luisteren voor er echt ernstige dingen gebeuren.
    Na een paar maanden rennen en vliegen om alles in goede banen te lijden, komt ze de échte jongen tegen. De gedaante die toen plotseling kon verschijnen en ook weer in het niets kon verdwijnen, leek nu ineens een levend persoon te zijn geworden.
    Maar wat gebeurt er als deze jongen nergens vanaf blijkt te weten?



    Listen to me now.


    Als er interesse is ga ik beginnen.
    Ook sta ik open voor tips / kritiek. Ik doe dit om te leren en hopelijk beter te worden, daar heb ik jullie hulp bij nodig. Dus laat alsjeblieft weten wat je ervan vindt.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 19:51 ]

    Hoezo als die jongen nergens van af blijkt te weten? Dan gebeurt er toch ook niks, of zie ik dat nou verkeerd?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ja, dat zie je verkeerd. xD Maar daar kan ik nog niet zoveel over zeggen.

    Klinkt origineel. You got my vote :3


    I love you Tim

    Hoofdstuk 1 staat online.

    http://www.quizlet.nl/chapters/535376/-hoofdstuk-1/

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 20:29 ]

    Klinkt interessant ^^

    ~Heb t eerste hoofdstuk gelezen, en heb meteen een abo genomen ^^

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 20:30 ]


    Inspiration can hit you any time

    Gebaseerd op de boekenserie 'De kracht van Vijf'?


    Has no one told you she's not breathing?

    Dat heb ik niet gelezen.. En eigenlijk nog nooit van gehoord. Dus nee, het is niet zo dat ik het ergens op gebaseerd heb, alleen op mijn eigen gedachten. (:

    Hoofdstuk 2 en 3 ook online!

    Een soortgelijke film heb ik gezien.


    I'd rather die my way, than live yours.

    En hoe heette die dan?

    Ik heb zelf nog niets gelezen / gezien wat hierop lijkt, dus daar kan ik niets over zeggen.

    Of het was een serie, maar ik ben 100% zeker dat ik hem heb gezien ;) Ging ook over een meisje die telkens de geest van een jongen zag. Ze kwam hem later in het echt tegen, maar de geest was er nog steeds en die vertelde dat het meisje de jongen uiteindelijk ging vermoorden enzo

    Was best leuk xD


    I'd rather die my way, than live yours.