• Ik heb net een pluk shag gegeten, vraag me niet hoe dat kwam, hahaha. En nu smaakt alles naar Shag, lekker dan, en m'n piercing doet fucking veel pijn.. :/

    en ik verveel me alweer! heb het vloerkleed net half in de fik gezet.. ook handig, en heb m'n ijsje op de grond laten vallen die mijn kat nu opeet, ook heel leuk. WAT EEN PECHERIJ HEB IK TOCH.

    Hier nog een ander onderwerp omdat ik niet 2 topics wil maken:

    Maar oké ik had een baantje bij de WE, maar nu niet meer, haha. Heeft iemand nog leuke suggesties voor een baantje of vakantiebaantje? :'D Nee, ik ga geen loverboy worden!

    ik ben je al voor, voordat je gaat zeggen dat ik een pooier moet worden ofzo. Want die reactie verwacht ik gewoon.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Hmm hoe wist je het. (cat) Waar heb je een piercing trouwens?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Als je een goed betaald baantje zoekt voor een paar uur per week raad ik je schoonmaak werk aan bij de thuiszorg.


    I love you Tim

    Uneventful schreef:
    Hmm hoe wist je het. (cat) Waar heb je een piercing trouwens?

    Ik heb een labret. ~

    En jullie zijn allemaal voorspelbaar!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    PureObsessed schreef:
    Als je een goed betaald baantje zoekt voor een paar uur per week raad ik je schoonmaak werk aan bij de thuiszorg.

    Schoonmaken? gezellig.. ik dacht meer aan iets met mode, offeh, iets met recreatie..


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Schoonmaken? gezellig.. ik dacht meer aan iets met mode, offeh, iets met recreatie..

    Tenzij je een diploma hebt?


    I love you Tim

    PureObsessed schreef:
    (...)
    Tenzij je een diploma hebt?

    Dat heb ik.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Dat heb ik.

    Als je van reizen houdt raad ik je propper aan.
    Ik ben vorig jaar in de zomer 6 weken meegeweest met zo'n organisatie, en nog flink verdient ook. Het enige wat ik hoefte te doen was een paar uurtjes reclame maken voor een discotheek en folders uitdelen.


    I love you Tim

    PureObsessed schreef:
    (...)
    Als je van reizen houdt raad ik je propper aan.
    Ik ben vorig jaar in de zomer 6 weken meegeweest met zo'n organisatie, en nog flink verdient ook. Het enige wat ik hoefte te doen was een paar uurtjes reclame maken voor een discotheek en folders uitdelen.

    Ik hou zeker van reizen! ik zal eens goed op Google zoeken, bedankt. (:


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Ik hou zeker van reizen! ik zal eens goed op Google zoeken, bedankt. (:

    You're welcome (:


    I love you Tim

    Kom mijn kamer schoonmaken.