• De stelling van vandaag luidt:
    Het doel van de sterrenkunde blijft in de lucht hangen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Olive

    Nope.


    I love you Tim

    Euhm... Say what?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ja want er worden niet zoveel raketten meer gestuurd.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    HAHA, >sterren<-kunde, in de lucht, snap je 'm? nee? oh.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 0:15 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Padalecki schreef:
    Euhm... Say what?


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Jezus Veranika, van jou had ik meer verwacht.

    Wat mag het "doel" van de sterrenkunde dan wel zijn bij deze?


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Tyrael schreef:
    Wat mag het "doel" van de sterrenkunde dan wel zijn bij deze?

    Cassiopeiae naar Ursa Major verplaatsen.

    Haha, oneens. Het doel is om dat in de lucht naar de aarde te halen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Cassiopeiae schreef:
    (...)
    Cassiopeiae naar Ursa Major verplaatsen.


    Ik vrees ervoor dat we in de conventie van vorige week dinsdag al besloten hadden dat niet te doen, sorry!

    Neen, bij mijn weten heeft de sterrenkunde geen écht doel? Het is gewoon de leer van de ruimte, hemellichamen en planeten?

    "Astronomie of sterrenkunde is de wetenschap die zich bezighoudt met de observatie en de studie van alle fenomenen buiten de atmosfeer van de Aarde. Het woord astronomie komt van het Griekse woord [quizlet kan het niet schrijven] (astronomia), een samenstelling van [quizlet kan het niet schrijven] (astron, ster of sterrenbeeld) en [quizlet kan het niet schrijven] (nomos, wet): het toekennen van wetmatigheden aan sterren."

    en voor meer kan je naar wikipedia :P

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 0:36 ]


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Tyrael schreef:
    (...)

    Ik vrees ervoor dat we in de conventie van vorige week dinsdag al besloten hadden dat niet te doen, sorry!

    Neen, bij mijn weten heeft de sterrenkunde geen écht doel? Het is gewoon de leer van de ruimte, hemellichamen en planeten?

    "Astronomie of sterrenkunde is de wetenschap die zich bezighoudt met de observatie en de studie van alle fenomenen buiten de atmosfeer van de Aarde. Het woord astronomie komt van het Griekse woord [quizlet kan het niet schrijven] (astronomia), een samenstelling van [quizlet kan het niet schrijven] (astron, ster of sterrenbeeld) en [quizlet kan het niet schrijven] (nomos, wet): het toekennen van wetmatigheden aan sterren."

    en voor meer kan je naar wikipedia :P

    Is er niets dat ik kan doen om ze te overtuigen? Ik ben er namelijk van overtuigd dat het verplaatsen van Rho Cassiopeiae naar Ursa Major wel eens voor antwoorden kan zorgen ivm het ontstaan van het heelal.

    Padalecki schreef:
    Euhm... Say what?


    Everything Looks Better When The Sun Goes Down!

    Wetenschap heeft geen doel. Een wetenschapper schapt weten met als doel meer kennis te ontdekken. Er is altijd meer te ontdekken, en dat wat ontdekt wordt en ook nog nut heeft is alleen maar en bijproduct van de weg naar nog meer en diepere kennis :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Cassiopeiae schreef:
    (...)
    Is er niets dat ik kan doen om ze te overtuigen? Ik ben er namelijk van overtuigd dat het verplaatsen van Rho Cassiopeiae naar Ursa Major wel eens voor antwoorden kan zorgen ivm het ontstaan van het heelal.

    We kunnen het in overweging nemen als je goeie argumenten opgeeft ivm wat we kunnen bijleren over het ontstaan van het heelal door Rho Cassiopeiae te verplaatsen naar Ursa Major.


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Tyrael schreef:
    (...)
    We kunnen het in overweging nemen als je goeie argumenten opgeeft ivm wat we kunnen bijleren over het ontstaan van het heelal door Rho Cassiopeiae te verplaatsen naar Ursa Major.

    Ik heb een document laten opstellen door mijn assistent met enkele argumenten en hypotheses. Wil ik het mailen?

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 0:48 ]