• they light up our world like nobody else




    five boys, one dream, one band, one direction


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    (...)ja ik snap het gewoon echt niet, hoeveel fans hun hebben echt niet normaal voor een groep bij x factor en ik hoor nu he-le-maal niks van matt dus ik vind het echt gewoon raar


    Maar Rebecca heeft wel een goede en aparte stem.


    There is nothing more badass than being yourself

    ChelseaPayne schreef:
    ik moet eigenlijk ee nstukje schrijven maar word steeds door fantastsiche stemmen afgeleid en dit topic is ook geweldig en actief hahaha


    Hihihi^^


    What's so bad about being different?

    JoyceStyles schreef:
    (...)
    whaha ik, dat komt vanavond toch?


    Ja, ik vind dat echt grappig!


    There is nothing more badass than being yourself

    StylesSwag schreef:
    (...)

    Zo'n Engels programma over zigeuners die dan gaan trouwen en van die mega jurken dragen.



    ;p


    ik heb dat gezien en zo meisjes die op un 16 al willen trouwen en dat ze niet mogen gepakt worden en dat wil zeggen dat ze dan alleen met een jongen zijn en die jongen hen wil kussen


    i'm broken, do you hear me.

    StylesSwag schreef:
    (...)

    Ja, ik vind dat echt grappig!

    haha jaa. ;p


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    1DUpdates
    So the boys have been in the studio and as it seems, McFly have been with them too! Hmmm! A collaboration? thoughts?


    Tom vond de single echt geweldig eh


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    echt eh, ze verdiende het echt maar je ziet dat vaker eh dat de winnaar niets meer laat horen


    Dat gebeurt heel vaak bij die Nederlandse programma's. Je hoort bijna niets van de winnaars, maar wel van de nummer 2, 3 etc.


    There is nothing more badass than being yourself

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    echt eh, ze verdiende het echt maar je ziet dat vaker eh dat de winnaar niets meer laat horen
    ja dat is waar, maar van de nummer 2/3 hoor je dan één album ofzo van en dan daarna ook niet meer... dus dat mag écht niet met 1D gebeuren


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    ik heb dat gezien en zo meisjes die op un 16 al willen trouwen en dat ze niet mogen gepakt worden en dat wil zeggen dat ze dan alleen met een jongen zijn en die jongen hen wil kussen


    Ja, dat zag ik ook.


    There is nothing more badass than being yourself

    1D moet op de Nederlandse radio! Anders overleef ik de rest van de zomervakantie NIET! (Oké doe ik wel, want ik ga nog shoppen.:P)


    There is nothing more badass than being yourself

    riverdale schreef:
    (...)ja dat is waar, maar van de nummer 2/3 hoor je dan één album ofzo van en dan daarna ook niet meer... dus dat mag écht niet met 1D gebeuren


    nee inderdaad, ik hoop het ook niet maar dat gebeurd vast niet ze hebben zoveel fans enzo


    i'm broken, do you hear me.

    riverdale schreef:
    (...)ja dat is waar, maar van de nummer 2/3 hoor je dan één album ofzo van en dan daarna ook niet meer... dus dat mag écht niet met 1D gebeuren


    Ik denk niet dat dat met 1D zal gebeuren.. ze hebben nu al fans worldwide.. en super veel en ze hebbem pas 1 single uit en hebben zelfs al een worldrecord


    What's so bad about being different?

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    nee inderdaad, ik hoop het ook niet maar dat gebeurd vast niet ze hebben zoveel fans enzo
    ja inderdaad, ik weet bijna wel zeker dat het bij hun niet gaat gebeuren.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    maar ik ga, doeei xoxo.


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    JoyceStyles schreef:
    maar ik ga, doeei xoxo.


    doeeeg
    xoxoxo


    What's so bad about being different?