they light up our world like nobody else
If you spread your wings, you can fly away with me.
StylesSwag schreef: (...) Nee. Was het maar zo...
i'm broken, do you hear me.
ChelseaPayne schreef: ik zou al blij zijn dat ze me een keer tweeten, maar er zijn zoveel meisjes dat dat aan hen vragen (:
There is nothing more badass than being yourself
Maar erom vragen, dan heb je ook geen stijl hoor. Dat ziet er echt wanhopig uit & het brengt je helemaal niet verder. x'D
''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''
StylesSwag schreef: (...) Ja. *zucht* Aan de ene kant ben ik wel blij dat ze niet iedereen followen, want als je dan een follow hebt voelt het toch speciaal.
What's so bad about being different?
ChaeRim schreef: Maar erom vragen, dan heb je ook geen stijl hoor. Dat ziet er echt wanhopig uit & het brengt je helemaal niet verder. x'D
Ik ging bij die tweet gewoon al half dood.. zat echt helemaal te shaken enzoo.. wat zou er gebeuren als iemand van hun mij zou followen;o
riverdale schreef: (...)hahahaha ik doe dat soms wel ;$
NeedYouNow schreef: Ik ging bij die tweet gewoon al half dood.. zat echt helemaal te shaken enzoo.. wat zou er gebeuren als iemand van hun mij zou followen;o
ChaeRim schreef: (...) Nee, maar sommige spammen wel 420353956856 keer achter elkaar om een follow of een retweet.
StylesSwag schreef: (...) Een retweet boeit me eerlijk gezegd niet.xd
StylesSwag schreef: (...) Dan scheur je, denk ik, in tweeën en moet Niall je weer vast komen lijmen.xd
riverdale schreef: (...)ik denk echt dat ik keihard zou gaan gillen ;o