• Test het hier!

    Ik heb een nieuwe quiz gemaakt, omdat ik me verveelde en ik heb er toch een tijdje aan gezeten om goede vragen te bedenken, dus ik zou het op prijs stellen als jullie hem zouden willen doen! :9~ Laat gerust een kudo of een reactie achter! Meh, ik wil in de top 5 quizzen voor een keer. :')

    Plaats hier of je geslaagd bent! (krul)

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 13:56 ]


    All was well.

    Jij bent een echte Potterhead!


    Jouw Harry Potter kennis is indrukwekkend, het is wel duidelijk dat jij een fan bent! Laat een reactie met hoe vaak jij de boeken al uitgelezen hebt en geef gerust een kudo!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Zal 'em doen! ^^

    Jij bent een echte Potterhead!
    Yay me ;D

    Ook kudo gegeven, haha!


    Forever.

    Een echte. (cat)
    Ik ben de boeken aan het herlezen en zit in de vijfde dus was het wel makkelijker.

    Gringotts schreef:
    (...)
    Ik wacht op mijn toverstokje die ik krijg bij Pottermore en dan kom ik je vervloeken. Ben ik Voldemort en ga jij met Draco tegen mij vechten. :'DD


    Je gaat me vervloeken?(huil)
    En eeh, Draco vecht nooit tegen Voldemort, want hij is een watje, dat durft 'ie niet. En ik ook niet, maar dat komt omdat ik sowieso bij de bad side hoor.:9~


    everything, in time

    Void schreef:
    (...)

    Je gaat me vervloeken?(huil)
    En eeh, Draco vecht nooit tegen Voldemort, want hij is een watje, dat durft 'ie niet. En ik ook niet, maar dat komt omdat ik sowieso bij de bad side hoor.:9~

    Oh. Ik dacht dat Draco eindelijk had ingezien dat ik evil ben? (cat)
    Nou ja, dan kom jij maar mee met mij wat dreuzels vervloeken!
    :9~:9~


    All was well.

    Potterhead. (krul) Ik heb altijd de neiging om te denken dat ik niet zó'n harde fan ben, maar die tests spreken me altijd tegen.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 14:43 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    CowardlyLion schreef:
    (...)

    'Denk aan mijn laatste, Petunia.'

    Ik heb het even aangepast. (:


    All was well.