• Gisteren had ik echt niet normale hoofdpijn, was ik vanochtend wakker geworden met steken in mijn buik ging k naar de wc zag ik dat ik mijn kut maandstonden had, dan ben k zowat half van de trap gevallen, en nu heb k nog steeds buikpijn, en mijn amandelen zijn ook ontstoken -- Echt een kut dag. + Ik heb me vriendje van eergisteren niet meer gesproken. Iemand ook een kut dag vandaag?

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 12:59 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Aw, beu, echt kut voor je. D:
    Nee, maar het zijn altijd moment bij mij, dus misschien komt het nog?


    wth.

    Sorry maar mijn dag valt goed mee (:
    wel echt kut voor je o.o Hopelijk gaat het snel beter (flower)

    Ja, een hele kutdag.
    Mijn vriendje is gistermorgen omvergereden en ik ben het net enkele uren geleden te weten gekomen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ja nog al en het zal er vandaag niet beter op worden. Ook mijn maandstonden en dan nog van alles dat erbij komt --'

    Ja ik ook! Ben ziek ¬¬


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Tranquillity schreef:
    Ja, een hele kutdag.
    Mijn vriendje is gistermorgen omvergereden en ik ben het net enkele uren geleden te weten gekomen

    Dat is nog veel erger dan dat van mij, gaat alles nu goed met hem?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Aw, dat is kut. Ik heb misschien zelfs nog een ergere halve dag achter de rug. Ik heb een hekel aan stof en alles wat vuil is. Kom ik in de badkamer, zie ik een hoop rotzooi van mijn moeder liggen. Echt vies. Ruim ik het op. Tijdens het opruimen merk ik dat de hele badkamertoog vol hangt met stof. Iew, veeg ik het af. Ik denk in m'n eigen: Ik ga vandaag de hele badkamer opruimen, helemaal en supergoed. Komt mijn moeder thuis. Ze werd echt heel erg boos en vond dat het niet mijn taak was. We hadden echt een erge ruzie erover, en ik moest op mijn kamer blijven tot ik weer goed gezind was. Nu zit ik hier. Komt mijn moeder de hele tijd binnenwippen om te zeggen en te verduidelijken dat is een vreselijk kind ben. Komt ze voor de zoveelste keer af met haar dosis dingen die ik fout doe en laat ze me niet met rust. Nu ligt de badkamer helemaal vol met vieze dingen van haar die ik was aan het opruimen en daarom heb verspreid. Ja, seg. Nu kan ik ook nog mijn eigen kamer gaan poetsen, omdat ik dat wel mag? Ik haat het. Straks moet ik mijn nieuwe bril gaan afhalen, en zij moet me brengen. Ik heb echt geen zin om blij te zijn in haar buurt. Ik haat het zo. Jeezs, ik haat dit huis nog harder. Bah. :X

    Tranquillity schreef:
    Ja, een hele kutdag.
    Mijn vriendje is gistermorgen omvergereden en ik ben het net enkele uren geleden te weten gekomen

    Woah, sterkte. <3

    Ja. Ik ben kotsmisselijk en ik kan niet stilzitten (de hele tijd heen en weer wiebelen zonder dat ik het zelf doe). (:


    Destroy what destroys you.

    Adrian schreef:
    (...)
    Dat is nog veel erger dan dat van mij, gaat alles nu goed met hem?

    Ja, gelukkig wel. Hij heeft pijn, kneuzingen en schrammen. Gelukkig niet echt iets ernstigs. Maar zijn brommer is wel helemaal kapot en hij had hem nog maar 3 à 4 maanden


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right