• Zie titel

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 0:12 ]

    Masai schreef:
    The reason I live is the same reason I was born: to write history(cool)


    Daar ben ik het ook mee eens...(baby)(H)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik leef voor niks, maar ik hoop dat ik iets word. Omg, dat klonk zo onzinnig....


    Olive

    Authors schreef:
    Ik leef voor niks, maar ik hoop dat ik iets word. Omg, dat klonk zo onzinnig....


    To infinity and beyond •

    Om een steentje bij te dragen aan deze wereld en maatschappij, zelfs al is het maar een kiezelsteentje: ik ben er.
    And I live for love.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mayfly schreef:
    Wel, om geluk te vinden en anderen helpen met hun geluk vinden.
    Maar, weet je, eigenlijk leef ik voor niets, lol. Ik ben maar gewoon een zielig wezen in een gigantisch grote tijdlijn. Ik leef waarschijnlijk minder dan een eeuw en dan woeps, weg weg en na verloop van tijd ben ik compleet vergeten. Ja, wat had mijn leven dan voor zinnige reden?

    Daar ben ik eht mee eens, behalve die eerste zin.


    To live would be an awfully big adventure

    Mijn familie (ik zie mijn vrienden ook als familie.)
    Maar nog het meest voor mijn zoetje.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Ik heb niet echt een hele goede reden gekregen, to be honest.

    Geen idee, eigenlijk.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Voor mijn familie en de ervaring van het leven!

    Ik leef om anderen plezier te doen, want eigenlijk zie ik het nut niet in van leven.:X
    je hoor me niet zeggen dat het leven niet leuk is hoor, want dat is het best, maar ik vraag me alleen af wát de reden ervan zijn kan. Want ikzelf heb geen reden, niet echt tenminste..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik leef voor muziek, mijn vrienden en famillie, want die hebben mijn leven gered.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik leef om te ontdekken. Ik ben ontzettend benieuwd naar wat de toekomst mij gaat brengen, hoe mijn leven er zal uitzien. Daarom leef ik, omdat ik dat wil zien.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    cause there is nothing better,

    Amyntas schreef:
    cause there is nothing better,


    You don't know that.

    Antichrist schreef:
    (...)

    You don't know that.

    That was not a fact, that was an opinion (: