-De genoemde mensen zijn aangegeven bij de politie, hebben nu werkstraf-
[ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 17:56 ]
Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!
Immagine schreef: wow wtf, ga dat aangeven
You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.
Karma. Ik zeg het je al vast Karma is een b*tch. Je bent juist aardig
Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad
Een melding doen bij de politie en tot die tijd uit hun buurt blijven.
I love you Tim
BellaBlack schreef: Karma. Ik zeg het je al vast Karma is een b*tch. Je bent juist aardig
Ach ja, ik heb je profiel al een beetje zitten stalken -stalk, stalk- en ik vind het allemaal heel erg voor je, want je vrienden doen opeens allemaal heel gemeen tegen je en dan word je ook nog eens zo bedreigd. Ik zou het aangeven.
[ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 9:12 ]
wth.
Omg. :'D
Your make-up is terrible
Misschien aangeven bij de politie. Niet alleen naar buiten gaan en hun uitleggen dat het die hacker was en niet jij.
Wat? :0 Komt dat door die hacker? Ze weten toch dat je profiel gehackt is, of niet? Waarom doen ze anders zo? :0
The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein
Aangeven die handel!!! Sommige mensen gaan egt te ver...
"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."
Nou, dat probeer ik ze uit te leggen, maar ze horen me niet helemaal heb ik het idee.
Wat iedereen hier zegt; printscreens maken en naar de politie ermee.
Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.
Aangeven
All I wanna do is lose control
Dat gaan ze sowieso niet doen hoor.:'D
everything, in time
Jemig! Dat zijn ook niet bepaald leuke vrienden. Waarom zouden mensen je dat aan willen doen?
''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas
nu wil ik weten wat er in de beginpost stond(no_chears)
*klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!