• Sinds een paar dagen doet de accu van mijn laptop vreemd, want elke keer als ik hem laat laden staat er een enorme kruis op de acculader maar hij laad wel. Ik heb hem nog maar twee tot drie maanden maar ik gebruik hem best wel vaak, en nu doet hij zo vreemd dat ik hem in elkaar wil slaan. Weet iemand misschien wat het probleem kan zijn en ik er mee kan doen? Ik kan niet naar de winkel omdat ik in turkije ben, en ik laat ze het liever niet doen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Austen schreef:
    (...)
    Er zit bijna altijd 2 jaar waarborg op dus als ze hem moeten terugsturen is het gratis voor de persoon ;3
    Tprobleem was dat ik net voor mijn oplader was gegaan en ik was mijn oplader al meer dan een maand kwijt en ik wou niet terug gaan omdat ik dan mijn pc te lang kwijt zou zijn en ik zit op de unief, dus dat werkt niet echt. Ik ben toch van plan een nieuwe te kopen omdat het zo'n brol is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Uneventful schreef:
    (...)


    En wat heb je toen gedaan? x

    Gewoon, altijd in aan de oplader leggen.
    Als je het wilt oplossen moet je een nieuwe accu kopen en daar beter mee omgaan, maar die kosten toch rond de 70 euro geloof ik.

    Ik heb dat sinds iets minder dan een week ook, althans; het is op dit moment weg, maar komt soms wel terug; heel vaag. ;D


    Opgeven is geen optie.

    De laatste tyd laat myn laptop niet meer volledig nu laat ie nog maar 77procent, ik weet niet wat dit is ... Ik zou als ik jou was gewoon naar de winkel gaan en het vragen ;p


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Je accu is moe, zoals Monchoutaart ook zegt. Ik heb 't zelfde (: Al is de mijne al een stuk ouder.


    "I shut my eyes in order to see.'

    We hebben nog garantie, dus ik ruil gewoon de hele laptop in. x'd


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Illuminati schreef:
    Ik zou als ik jou was als je terug bent naar de winkel gaan en het tot nu toe volhouden op netstroom :')


    Food.