• Oke, ik zit tegenwoordig niet meer op quizlet, maar omdat ik de laatste tijd echt met een probleem zit vraag ik jullie om hulp. Het wordt wel een beetje een lang verhaal, maarja.

    Oke het begon dus met een jongen die me aansprak op hyves, hy was een vriend van mijn buurjongen en hij vond me nogal leuk waardoor we een week geleden voor het eerst hebben afgesproken. Het was heel leuk enzo en hy heeft ook een scooter wat ik superleuk vind, maar hij moest die avond gelyk op vakantie waardoor ik hem nu al anderhalve week niet gezien heb.

    In de tussentyd ging ik met vriendinnen wat vaker chillen by een paar jongens die ze leuk vonden. We hadden telkens een beetje alcohol op en daardoor had ik die avond ook gezoend met een jongen die ik een beetje leuk vond.

    Nu zat ik alleen met een rotgevoel want ik kon er echt niet tegen dat ik beide jongens aan het lyntje hield. Toen hoorde ik van een vriend op msn dat die jongen waarmee ik gezoend had niks anders wilde dan seks, dus daardoor hakte ik de knoop door en zei tegen de jongen waarmee ik gezoend had dat het niet verder kon, omdat ik nou eenmaal met een ander zat.

    Nu kwam ik er alleen achter dat die jongen helemaal niet zo is, en dat hy me echt een leuk meisje vond en dat ik hem dus best wel pyn heb gedaan, omdat ik volgens zyn vriend 'met zijn gevoelens speelde'. Nu had ik gisteren gezegd dat ik gewoon een verkeerd beeld had van die jongen waarmee ik gezoend heb en dat ik er nog over wilde na denken wie ik zou kiezen. We hadden die avond afgesproken en zyn vrienden probeerden ons echt gewoon tegen elkaar aan te duwen waar ik me echt ongemakkelyk bij voelde enzo.

    Maargoed nu dus met het probleem;
    Ik zie de jongen van hyves dit weekend weer en ik weet nu absoluut niet wie ik moet kiezen. Ze hebben allebei dingen die ik leuk en echt niet leuk aan hun vind.

    Zo, dat is eruit.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 12:34 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik zeg alleen: Volg je hart.


    It does not do to dwell on dreams and forget to live.

    Je houdt die jongen waarmee je gekust hebt alleen maar meer aan het lijntje door 1st te zeggen ja, dan weer nee, en nu opnieuw een misschien. Zet alles op een rijtje en hak de knoop volledig door.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik zou zeggen, spreek nog een keer af met die jongen dit weekend en beslis daarna echt voor wie je gaat, wie je leuker vindt. Niet meer twijfelen, volg je gevoel en ga daarvoor.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Goed van je hoor, leuk voor die jongens. Kies gewoon wie je het leukste vindt, wie is de liefste, met wie klikt het beter? Ga voor diegene, volg je hart en beslis, want je kunt ze echt niet aan het lijntje blijven houden.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein