• Eeen ding: dit heb ik NIET gezegd maar mensen van de media
    Omdat er een nieuw genre is aangebroken: Boeken over engelen en het hele verhaal eromheen.

    Wat vind jij ervan????


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Heb ik inderdaad gemerkt. Not happy about it though, ik vind Engelen en Demonen and stuff persoonlijk niet interessant. Te zwart-wit naar mijn zin. Plus de helft van die dingen zijn zo voorspelbaar als de pest.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 12:12 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Engelen (cat)
    Vampieren en weerwolven zijn veel leuker_O_.
    Ik hou niet van engelen (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik denk dat dat komt door 'Fallen'. Dat boek gaat over engelen en ik vond het heel mooi. Het vervolg is ook uit maar dat heb ik nog niet gelezen (cat)


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

    Assassin schreef:
    Onzin. (cat)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik hou het toch maar op de vampieren en weerwolven. Beter dan die engelen.
    Trouwens wat weet de pers er van, alleen omdat zij het zeggen betekent niet dat ik ga stoppen met zulke boeken te lezen. Man dat deed ik al van voor de "hype"


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Engelen? Geef mij maar demonen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Tsk, wacht maar. Ik kom terug met verhalen over Vampiers. Just wait for me ;o


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Dat zal ik dan wel merken, als de hype helemaal uitbreekt. Nu ja, als het een goed geschreven boek is of een leuke film, zal ik er mijn kans wel eens aan wagen, maar ik weet niet of het me erg zal aanspreken.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Hirasawa schreef:
    De media zegt wel meer. :Y)


    Dat dacht ik ook maar ik vind het maar onzin.
    Boekengenres zijn het zelfde als muziek en mode:
    Alles wordt weer herhaalt:Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Prefete schreef:
    ik denk dat dat komt door 'Fallen'. Dat boek gaat over engelen en ik vond het heel mooi. Het vervolg is ook uit maar dat heb ik nog niet gelezen (cat)


    Die serie ben ik ook aan lezen ik ben bij deel 3:Y)

    Maar toch ik vind weerwolven ook leuk(baby)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Escritura schreef:
    Hush Hush, Becca Fitzpatrick
    The mortal instruments, Cassandra Clare
    Angel, L.A. Weatherly
    Angelology, Daniel Trussoni

    Antwoord: Ja. (cat)


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Monkeyslut schreef:
    Dat zal ik dan wel merken, als de hype helemaal uitbreekt. Nu ja, als het een goed geschreven boek is of een leuke film, zal ik er mijn kans wel eens aan wagen, maar ik weet niet of het me erg zal aanspreken.


    Volgend jaar komt een film uit: Fallen van het eerste boek van Lauren Kate.

    Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan doen eigenlijk:O:S


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    MyDrugIsYou schreef:
    (...)


    En die ken ik dus niet....


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ja, dat heb ik een tijdje geleden al gemerkt. Al heb ik liever engelen dan vampieren. Weerwolven vind ik ook wel leuk, maar bij vampieren moet ik gelijk aan die vreselijke Edward denken, lol. :')

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 9:36 ]


    wth.

    Mayfly schreef:
    Ja, dat heb ik een tijdje geleden al gemerkt. Al heb ik liever engelen dan vampieren. Weerwolven vind ik ook wel leuk, maar bij vampieren moet ik gelijk aan die vreselijke Edward denken, lol. :')


    Twilight vond ik net iets té xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."