• De stelling van vandaag luidt:
    De Harry Potter-hype is minder vervelend dan de Justin Bieber-hype.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I am an idiot, I move.

    Met Harry Potter groei je op, dat zou ik niet echt een hype willen noemen. Justin Bieber, tja, die is er nu. Het is moeilijk te vergelijken maar ik ben het wel eens met deze stelling.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    mee eens!


    Ik ben een blaadje in de wind, kijk hoe ik zweef...

    Zo'n stelling zal de sfeer op Q en de 'spanning' tussen Bieberfans en HPfans echt niet verbeteren hoor.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Gringotts schreef:
    (...)
    Wij doen niet alsof, dat is ook gewoon zo...


    The magic never dies n-n


    Cool, neat, swell -Cry

    TOTALLY TRUE


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    Oneens!


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Helemaal mee eens. Justin Bieber heeft, als hij fans heeft, meestal (dus niet altijd) gillende, krijsende pubers. HP heeft goede boeken, goede films en rustige fans. Meestal -kuchletnietopmijkuch-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Jup
    Ik begin heel die justin bieber hype dodelijk irritant te vinden je zegt 1 ding waar iets fouts over hem inzit krijg je allemaal kleine gillende keukenmeide naar je toe -,-

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 20:36 ]


    the world is filled with people that we dont understand

    Voor mij wel, en ik geloof dat dat voor vrij veel mensen zo is. Er is slechts een relatief kleine groep Bieber-fans, die vooral uit tienermeisjes bestaat, maar bijna iedereen heeft wel eens een Harry Potter boek gelezen, dus kan iedereen er tot op zekere hoogte over meepraten. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ChaeRim schreef:
    Eens.

    Illuminati schreef:
    Eens


    All I have in life, is my imagniation.

    eens:Y)


    Ivar Oosterloo.

    Eens, als Harry Potter-fan.
    Ik weet niet hoe dat zou zijn als ik van geen van beiden hield. (x


    Felix

    true.

    Square schreef:
    Voor mij wel, en ik geloof dat dat voor vrij veel mensen zo is. Er is slechts een relatief kleine groep Bieber-fans, die vooral uit tienermeisjes bestaat, maar bijna iedereen heeft wel eens een Harry Potter boek gelezen, dus kan iedereen er tot op zekere hoogte over meepraten. (:


    Wij leven alleen voor Big Time Rush (: