• De stelling van vandaag luidt:
    De Harry Potter-hype is minder vervelend dan de Justin Bieber-hype.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I am an idiot, I move.

    Eens.
    Ik ben van geen beide fan, maar HP komt van een getalenteerde schrijfster, dat kan JB niet zeggen, vind ik.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik vind het niet erg dat Justin Bieber een hype is, ik haat hem niet, en ik ben geen fan, zolang niet iedereen veel over hem zeurt vind ik het best.


    Haat me? Bovenin is een kruisje:P

    duhh, harry potter is zijn boeken van topqualiteit en films die geweldig zijn.
    Wat is Justin Bieber vergeleken met harry potter?
    Commerciele brol!


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Ja daar ben ik het wel mee eens :'3

    Eens! Harry Potter rules!!!


    ~Live your life!~

    Hypes zijn gewoon altijd vervelend :W


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind dat je Harry Potter niet kan vergelijken met Justin Bieber, sinds de een over een verhaal gaat en de ander over een zanger.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Glimpse schreef:
    Ja. Harry Potter spreekt een groter publiek aan en de fans gedragen zich onopvallender dan je JB-lovers.


    I was an angel living in the garden of evil

    DrBieber schreef:
    Ik denk dat het gewoon ligt aan van wie je een fan bent. Als jij een fan bent van harry potter, vind je die hype meteen niet irritant. Ben je een fan van Justin, vind je die hype weer niet irritant. Dus bij deze stelling is het moeilijk te zeggen.


    I'm hard to remember, but imbossible to forget.

    Persoonlijk vind ik Beliebers veel agressiever en crazier than your average Harry Potterfan. Dus eens.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 11:18 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik vind eens, maar dat komt omdat ik HP-fan en JB-hater ben 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Helemaal mee eens, maar aangezien ik een HP-freak ben en echt een hekel aan Justin Bieber heb, kan het zijn dat mijn mening een béétje partijdig is xD


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Meestal wel. Ik vind Harry Potter fans veel beschaafder dan (veel, de meeste) Justin Bieber fans. En ik ben niet echt fan van één van de twee dus.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 11:35 ]

    Eens, Harry Potter is gewoon écht goed bedacht, en Justin Bieber is voor mij gewoon NIEMAND!

    En Justin Bieber is Egoïstisch, anders had hij nooit een film over zichzelf gemaakt...


    This is me.

    Eens.
    Maar ik vind het beide irritant.
    Hypes zijn gewoon Irritant als je er geen fan van bent.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"