• De stelling van vandaag luidt:
    De Harry Potter-hype is minder vervelend dan de Justin Bieber-hype.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I am an idiot, I move.

    eens


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Mee eens:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Swaggerific schreef:
    NEE. :Y)

    Eens


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Sowieso mee eens (:


    Pain won't kill you, but it hurts like hell.

    Nou..


    Aan niets denken is ook denken.

    Eens, Harry Potter is vele mensen hun jeugd geweest, Justin Bieber is gewoon een tieneridooltje.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    EEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!

    Haary Potter is gewoon cool, en JB niet


    "When you are in hell, only the devil can help you out." ~ John Kramer

    Eens


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    oneens
    Justin Bieber was helemaal niet zo erg als Harry Potter nu is, tenminste in mijn ogen.


    comfort in c h a o s

    Orchideous schreef:
    Eens, Harry Potter is vele mensen hun jeugd geweest, Justin Bieber is gewoon een tieneridooltje.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Op de een of andere manier, toch eens. Ik denk omdat ik hier minder last van heb of zo.


    Numbers.

    Ik kon niet harder vinden dat degene die deze stelling bedacht heeft ongelijk heeft.


    Ex astris, sciencia

    Echt wel eens :Y)

    DrBieber schreef:
    Ik denk dat het gewoon ligt aan van wie je een fan bent. Als jij een fan bent van harry potter, vind je die hype meteen niet irritant. Ben je een fan van Justin, vind je die hype weer niet irritant. Dus bij deze stelling is het moeilijk te zeggen.


    count the blessings