• Zoals jullie waarschijnlijk wel weten, heb ik een probleem met eten. Er zijn hier al een aantal anorexia verhalen en ik wil óók zo'n verhaal schrijven. Alleen dan niet over een meisje dat anorexia krijgt en hoe dat zo gaat, maar over mezelf en mijn genezing van mijn problemen met eten.
    Ik wil schrijven over hoe ik me voel, over wat voor een gedachtes er door mijn hoofd spoken. Door die dingen op te schrijven voel ik me meestal beter en ik weet wat ik moet doen (zoals het topic van net, ik moet gewoon doorgaan ook al is het moeilijk).
    Ik vroeg me alleen maar af, zouden er mensen zijn die dit verhaal willen lezen, want als dat niet het geval is schrijf ik het gewoon op word en zet ik het niet online.


    Ik ben gemeen xoxo

    nee =_= zijn er al zoveel van


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik wil zo'n verhaal niet lezen, omdat ik er niets omgeef. Ik zou het sowieso voor jezelf houden, als ik eerlijk mag zijn. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind het goed van je dat je 't sowieso schrijft (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind het goed als je het opschrijft, maar lezen zal ik het niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Escritura schreef:
    nee =_= zijn er al zoveel van


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Ik denk dat het wel goed is voor jezelf om je verhaal te delen.
    Ik zou het wel lezen (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dat verhaal wordt sowieso gelezen, het is waargebeurd.
    En ook voor jou zal het goed zijn: zo iets lucht op.


    Has no one told you she's not breathing?

    Secretive schreef:
    Dat verhaal wordt sowieso gelezen, het is waargebeurd.
    En ook voor jou zal het goed zijn: zo iets lucht op.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik ben er voor dat je het opschrijft, maar tegen dat je het hier op Quizlet zet. Ja, het is een waargebeurd verhaal, maar ook een anorexia verhaal en daar hoor ik tegenwoordig veel negativiteit over.


    everything, in time

    Als jij daar je emotie in kwijt kan zou ik erover schrijven.
    Ik persoonlijk zou het niet lezen.
    No offence


    I love you Tim