• Hooi iedereen

    nou ik weet niet of het jullie al is opgevallen
    (en dan richt ik me vooral naar de belgische fans maar de nederlandse fans heb ik ook graag hun mening)

    maar TMF boycot Tokio Hotel. Ze doen er alles aan (naar mijn mening) om de jongens zwart te maken.
    Toen ik ging stemmen op TH op de site van TMF zag ik dat Bill genomineerd was voor best male artist en dit was de commentaar die eronder stond :

    "Steek je vinger in het stopcontact, schmink jezelf over the top, gil zoals alleen meisjes dat kunnen, leer hijgen in het Duits en misschien word jij dan volgend jaar wel genomineerd voor een TMF Award! Voor Bill Kaulitz werkte die tactiek alvast like a charm!"

    Dit zijn niet mijn woorden maar die van hen.

    en dan is er nog iets bij die nieuwe reclame van de Lattourettes (ofzo iets) zie je een poster van bill waarop staat: Bill = Gay

    Weeral niet mijn woorden maar de van hun.

    Ik vind dit niet langer kunnen !

    en daarom vraag ik jullie hulp

    Ik zou graag willen dat jullie allemaal massaal op TH gaan stemmen voor de TMF awards laat je ouders, familie, buren weet ik veel stemmen

    zodat TMF weet dat de TH fans het menen en we nog altijd even zot zijn op hun als in het begin

    Dank jullie wel alvast en laat een reactie achter met jouw mening !!

    P.S.: hieronder volgt de site waar jullie kunnen gaan stemmen (voor diegen die dat nog niet gedaan hadden XD)

    w w w . t m f . b e (ik kreeg hem er niet op zonder de spaties)

    je ziet een groot scherm meestal staat er op awards '08 zo niet dan kijk je er even onder en zie je allemaal kleine vakjes staan dat staat er dan wel ergens tussen. klik erop en je komt automatisch op de site waar je kan gaan stemmen na even zoeken vind je ergens rechts in het midden van de pagina stem op je favorieten en dan kan je stemmen.

    Greets

    Make


    Love is a journey, not a destination

    tjaa maarjah dat was algemeen bekent niet?


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    dat van da reclametje van de latourettes ebbik ook gezien :o kvinnet egt kei-erg

    Schandalig =/ Ik had het er pas nog over. ALs het over een ander badn zou zijn gegaan zou iedereen er schande van hebben gesproken, maar nu lijkt het heel normaal! TMF hort trouwens helemaal niet partijdig te zijn! Het is een muziekzender, en wat ze eignelijk doen is hun kijkers kwaadwillen opzetten tegen een bepaalde band en daarmee ook de fans. Ik vind dit gewoon echt níét kunnen! Kijk in NL doen ze dat ook wel, maar daar hadden ze ook grappige dingen, Damian had op zijn blog gepost dat als hij meer dan 100 comment zou krijgen hij een TH-shirt aan zou doen (omdat hij haat aan ze heeft XP) nooit gewete of hij het nog gedaan heeft ook maar ok xD


    BAM!

    Als een fan dat zei werd het niet op Q gezet.
    En als je het erg vind trek je je er maar niks van aan.

    oeh oeh ik woon in nederland :Y)
    maar hier hebben we ook een TH 'hater'op TMF x'D Damian x'D maar die gaat weg van TMF :Y)


    don't Worry...Be gay.

    Robin gaat proberen om elke dag te stemmen! (A)

    (K)


    Träume sind wirklich!!

    Ik vind het ook gemeen tegenover Bill,, maar het is toch wel hun mening, en ik kan ze niet tegenh0uden,, ik vind Bill altyd n0g té gek, en TH ROCKT gwn., wat anderen ook zeggen.. Intereséért me niet.. x3
    Tr0uwens die band waar Damian in zit suckt !!


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Het is gemeen, ja.
    Maar mensen, haters doen dat ook!
    Dus ga er niet op reageren want dat vinden ze alleen maar leuk. <_>


    -