Ik ga een nieuwe story beginnen hij zal Speak Now heten en ja ik zoek heel wat rollen. Dit zijn wat beschikbare rollen:
#Zus van hoofdrol speelster
#moeder van hoofdrolspeelster
#Beste vriendin van Sletty Kwark oh uhm Patty Park
#Beste vriendin hoofdrolspeelster
#vriend van Draco
#Vriend van hoofdrol
#Mede-student van Ravenclaw
#Zelfverzonnen(geen vriendjes voor de hoofdrol)
Dit moet je invullen:
Naam:
Achternaam:
Afdeling(en rede) :
Toverstok:
Huisdier:
Karakter:
Uiterlijk:
Familie:
Wat wil je dat je rol later gaat worden? :
Bloedsoort:
Leeftijd:
Leerjaar:
Oké hier die van de hoofdrol:
Naam: Cathy
Achternaam: Delacour
Afdeling: Ravenclaw, omdat ze zeer intilligent is zelfs voot iemand uit Ravenclaw. Ze is bij de pinken geleerdt en is een denker.
Toverstok: De houtsoort is Palissander, de kern is hoofdhaar van Glamorgana en hij is 23.5 centimeter.
Huisdier: Een dikke oranje kat genaamdt Nala.
Karakter: Cathy is intilligenter dan de beste leerlingen vean Ravenclaw en is bij de pinken geleerdt. Ze weet raadsels op te lossen als de beste. Maar waar ze vooral goed in is is Bezweringen. Ze wordt geen stuudje genoemdt omdat ze knap is zeggen mensen. Ze is niet snel te beïnvloeden door iemand en weet wanneer iemand misbruik wil maken van haar vriendelijkheid. Ze is erg lief en zachtaardig. Ze straalt ook liefde uit.
Uiterlijk:
Cathy heeft bruine krullen die mooi over haar schouders vallen. Ze heeft groene ogen die vaak liefde uitstralen. Haar lippen zijn best vol en dat heeft ze te danken aan haar zus Fleur. Ze lijkt helemaal niet op haar zus
Familie: Ze is het zusje van Fleur en heeft dankzij haar moeder bruin haar. In tegestelling van haar zus wou zij naar Hogwarts want ze wou niet alleen maar tussen meiden zitten.
Leeftijd: 17
Leerjaar: 6
Wat wil je dt er met je personage gebeurt?: Dat kan ik nu nog niet zeggen.
Bloedsoort: volbloed
Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad