• Wat zou het zijn? Ik zou waarschijnlijk de naam veranderen, want het zijn niet enkel meer quizen (:


    Olive

    Drone schreef:
    De zoekfunctie, dat is echt een drama.


    Ivar Oosterloo.

    Uneventful schreef:
    De stories met JB die nergens op slaan maar super veel abo's hebben. No offence. (cat)


    Met deze ben ik het ook wel eens (A)


    Ivar Oosterloo.

    De zoekfunctie of profielen kunnen verwijderen.


    Your make-up is terrible

    Uneventful schreef:
    De stories met JB die nergens op slaan maar super veel abo's hebben. No offence. (cat)


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Dat ik mod zou zijn, om iedereen die me niet aanstaat te bannen*O*
    Hmmh, ik zou denk ik dat forum-index ding weghalen bovenin, omdat als ik naar het actieve forum wil gaan, hij het soms niet doet door de spotlight die er doorheen gaat. Dood irritant.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Drone schreef:
    De zoekfunctie, dat is echt een drama.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Vida schreef:
    Dat je je profiel definitief kan verwijderen en de usernames die jij dan hebt gebruikt weer vrijkomen :3

    *Box*

    :W


    "I shut my eyes in order to see.'

    Drone schreef:
    De zoekfunctie, dat is echt een drama.


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Fanfiction en onbekende personen stories apart nemen en voor ieder een eigen top enzo maken.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Drone schreef:
    De zoekfunctie, dat is echt een drama.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    De zoekfunctie, zoals iedereen al zegt. Ook zou het handig zijn als je profielen van jezelf kon verwijderen, want als sommige mensen op inactief gaan, komen ze echt niet meer terug en het is dan erg irritant dat je dan alsnog die username niet kan nemen.


    “Love is a contradiction.”

    Zoekfunctie :)


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Dat namen na een maand niet gebruikt te zijn weer vrijkomen voor andere!

    Betere zoekfuncties


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik heb eigenlijk niet zoveel te klagen, haha. Die zoekfunctie gebruik ik eigenlijk nooit, dus dat scheelt. Al die JB verhalen zijn er gewoon, zoals al die TH verhalen er ook ooit zoveel waren (en nu nog wat zijn).
    Alleen van die usernames inderdaad. Dat is wel irritant.


    To live would be an awfully big adventure