• heb ik een vraag (ook voor de mensen die iets anders dan een mobiel in de wc hebben laten vallen)
    Was dat gebeurd voor of na hetgene wat je moest doen?


    Ik ben gewoon nieuwsgierig.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 20:44 ]


    <3

    Telt een tandenborstel ook? Don't ask me how I did it.


    Kill them with kindness.

    Nog nooit last van gehad? o.o


    your eyes are like stars in the night.

    Mijn vriendin had dat een keer en ik was erbij. Hij was kapot en ze kreeg een duurdere, roze mobiel. (krul)


    wth.

    - Is heel blij dat dit dus niet voor mij bedoelt is -

    AL deed mijn zusje het met haar gameboy... ;'p
    Maar dat was er voor ^^
    En mijn schuld n___n


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hahahaha :'D
    Nog nooit gebeurd


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Zephyros schreef:
    Telt een tandenborstel ook? Don't ask me how I did it.


    lol, we doen wel alles wat je ooit in de wc hebt laten vallen.


    <3

    Omg, wat voor vraag xD
    Mij is dat nog nooit overkomen, maar een vriendin heeft wel haar gsm in een riool laten vallen (:

    Er na, maar wel na het doorspoelen gelukkig :'D

    Wel in het zwembad.. Mijn vader duwde me -__-'

    De batterij eruit halen en de simkaart ook. Heel goed laten drogen en dan kijken of hij het nog doet. (:


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Knoxville schreef:
    Wel in het zwembad.. Mijn vader duwde me -__-'

    De batterij eruit halen en de simkaart ook. Heel goed laten drogen en dan kijken of hij het nog doet. (:
    in rijst laten leggen dan word alle vocht er uit getrokken .rijst werkt het beste _O_


    Shoganai i ne~

    Tandenborstel van mijn vader. Die had ik per ongeluk geraakt, ding vloog de lucht in en stuiterde via de muur in de toiletpot. Toen maar ff de wc gebruikt en doorgespoeld. Tandenborstel was er nog, dus heb ik hem maar weer teruggezet. Vind hem nou eenmaal niet zo aardig

    (A)


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    Tandenborstel van mijn vader. Die had ik per ongeluk geraakt, ding vloog de lucht in en stuiterde via de muur in de toiletpot. Toen maar ff de wc gebruikt en doorgespoeld. Tandenborstel was er nog, dus heb ik hem maar weer teruggezet. Vind hem nou eenmaal niet zo aardig

    (A)

    O.o Euuhm... Lekker? xD


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    FireDust schreef:
    (...)
    O.o Euuhm... Lekker? xD


    Denk t niet. Mijn kamer zit tegenover de badkamer, en die avond hoorde ik hem kokhalsen tijdens het tandenpoetsen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Denk t niet. Mijn kamer zit tegenover de badkamer, en die avond hoorde ik hem kokhalsen tijdens het tandenpoetsen :Y)

    Nou, hij weet tenminste niet hoe dat komt xD


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    FireDust schreef:
    (...)
    Nou, hij weet tenminste niet hoe dat komt xD


    Hij gaf de tandpasta de schuld xD hij had een nieuwe, een of andere kruidenspul xD


    quidquid excusatio prandium pro