heb ik een vraag (ook voor de mensen die iets anders dan een mobiel in de wc hebben laten vallen) Was dat gebeurd voor of na hetgene wat je moest doen? Ik ben gewoon nieuwsgierig.
[ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 20:44 ]
<3
Haha, nee dat is mij gelukkig nog nooit gebeurd, voor zover ik me kan herinneren (:
Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen
DeSlenderman schreef: (...) Hij gaf de tandpasta de schuld hij had een nieuwe, een of andere kruidenspul
"Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."
Nooit gebeurd, haha. Ik haal mijn gsm altijd uit mijn broekzak.
Olive
FireDust schreef: (...) Heeft hij die nog gebruikt? Had je die tandenborstel niet gewassen toen je hem teruglegde?
quidquid excusatio prandium pro
DeSlenderman schreef: (...) Nee beiden werden weggegooid En nee! dat zou t verpesten
FireDust schreef: (...) Je had er dus op gepist, vist hem uit de pot en laat je pa zijn tanden mee poetsen? Jij houd veel van je vader
DeSlenderman schreef: (...) Ik zei al dat ik hem niet aardig vond hij is een klootzak It's little things like this which let me get even with him
Only those who listen can hear
FireDust schreef: (...) Ik mag mijn pa ook niet maar ik zou die tandenborstel niet eens uit de wc durven halen. Zeker niet als ik erop heb gepist.
Omg Alwin, dat is geniaal! :'D
DeSlenderman schreef: (...) Geneeskundestudent. Ik moet later mijn handen in ergere dingen stoppen
FireDust schreef: (...) Tjah, dan euuh...
DeSlenderman schreef: (...) Wil je een prostaatonderzoek?
M'n kleine nichtje heeft de mobiel van haar moeder zo eens in 't toilet gegooid. Haha x)
"I shut my eyes in order to see.'
FireDust schreef: (...) Wattuh?? Je mag zulke onderzoeken eens bij je pa uitproberen