• Sommige mensen zullen dit dus niet begrijpen, maar ik ben in paniek door mijn eetlijst. Normaal gesproken at ik veel te weinig (ik ga niet uitleggen hoeveel, want dan word dit topic gelijk gesloten en niemand mag mijn eetpatroon overnemen. Is niet gezond namelijk). Nu probeer ik weer normaal te gaan eten, maar dat ga ik dus niet in één keer doen.
    Ik moet dus opbouwen. Nu moet ik iedere dag een tussendoortje gaan eten en fruit telt niet mee. Er is ook een speciale lijst, waar dingen op staan. Nu ben ik dus totaal in paniek, omdat ongeveer het enige gezonde liga en sultana yofruit is (alles in die richting dus). Je moet dan het hele pakje opeten (2 bescuits) en daar zitten ontzettend veel calorieën in naar mijn mening. Dan kan ik net zo goed twee boterhammen eten zonder beleg, maar dat mag dan weer niet en nu ben ik helemaal ^&#$^$&$#% door die stomme tussendoortjes.
    ARGH.


    Ik ben gemeen xoxo

    Videotape schreef:
    (...)

    Maar ze zal toch niet ondervoed zijn?
    Ik vind het normale eetpatroon dit: 's morgends= een boterham/cornflakes,..
    's middags= min 2boterhammen met iets tussen,.. en 's avonds warm eten en dan nog om 4uur een stuk fruit. Daar kan je toch niets verkeerd mee doen?

    Maar ze is gewend om véél minder te eten, zichzelf zo veel mogelijk uithongeren. Haar lichaam heeft daardoor stoffen tekort en zoals Kirsten al zegt, die win je niet allemaal terug uit fruit.


    Let it come and let it be

    Jonsu schreef:
    (...)
    Ze zegt zelf al dat haar voedingspatroon zwaar ongezond is en dat haar moeder haar dwingt/aanmoedigd om te eten. Als je al langer problemen hebt met eten en je gezondheid raak je gemakkelijk ondervoedt hoor. :Y) E wat jij zegt is meestal inderdaad ook wel redelijk normaal kwa eten, maar ze zegt ook niet hoeveel ze verder eet, dus misschien moet ze die dingen juist wel eten die op die lijst staan, zodat ze zéker genoeg stoffen op een dag binnen krijgt.


    Okidoki


    All I have in life, is my imagniation.