Shawty ben blij dat ik je eindelijk heb(l)
Ben over halfuurtje bij je.
Ik heb flims enzo gehuurd dus gaat chill worden.
Mama is niet thuis toch? xjeboy.
Van mijn vriend.
wat is de jouwe en van wie?
-
7 aug 2011 - 21:097 aug 2011 - 22:30
Rach, zullen we morgen met de honden
naar sonsbeek? En daarna maccie?
xx
Van mijn beste vriendin Kaylee. Ze wil morgen wandelen met mijn hond Luna en haar hond Mozes. Ik moet nu even snel terug sms'en dat ik wel wil.dat ziet er droog uit 'dat ik wel wil' hahaha[ bericht aangepast op 7 aug 2011 - 22:31 ]
Here & Now
7 aug 2011 - 22:37Ik wet niet of het aan de jäger ligt maar ik krijg. opeens heel veel zin.in.je om.je. te zien.
X
Van Dion die ladderzat is in Groningen. Ik krijg altijd dit soort smsjes als hij dronken is haha."Stay beautiful. Keep it ugly."
7 aug 2011 - 22:49Fack you! (:
van mijn vriendin, waarom weet ik niet... ;p[ bericht aangepast op 7 aug 2011 - 22:52 ]
Judging a person does not define who they are, it defines who you are.
7 aug 2011 - 22:51Monkeyface <3
We're having a bbq tomorrow, you'd better come...
otherwise you're in big trouble, young lady!
love.
van mijn nichtje (:Happiness can be found even in the darkest of times, when one only remembers to turn on the light.
7 aug 2011 - 22:52"Fucking terrible, haha. You should hear Mitch speak. Like; omg. your voice. your face. I can't even -BOOM spontanious orgasm. And he has a british accent too. ajeyfdjssd."
Van een vriendin, hahaha :'DI hope heaven needs you more than I do now.
7 aug 2011 - 22:52Vodafone Voicemail. U heeft 1 nieuw bericht van ******. Bel 1233. U kunt ook **** bellen. 06/08/2011 12:59
Juist :'DEveryone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.
7 aug 2011 - 22:54mijn laatste smsje was: Howdy, cowgirl? t weer op die aftandse boerderij is zwaar k. Gelukkig hebben we flügel *bigsmile
mijn één na laatste was:
Liefje, vergeet je niet dat je om half vier bij de orthodontist moet zijn? Je moet je draad even vastzetten en de ortho haalt hem er zo uit.
liefs, mama.
En die daarvoor:
Oehoehoeh gaan we nu nep-heet praten? LEUK, oh ik hou van spelletjes.
Wat heb je dan aan, lekkertje van me? WBWBananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!
8 aug 2011 - 0:55Sorry dat ik opeens weg ging, maar mn pc doet raar.. ik werk eraan om 'm op gang te krijgen, sorry sweetheart, anyway m'n ma wil 'hm dus ik ga weg, en nu moet hy persye weg enz..xx
Van sterre haha xYou're beautiful.
8 aug 2011 - 0:568 aug 2011 - 0:57Spongebob is helemaal geen spons, hij is een levende kaassouffle JOH. x diehard!
Why should we give people second chances when there are people waiting for their first?
8 aug 2011 - 3:52Is goed schatje, ik bel je zodra ik thuis ben.
En kom je met je eigen auto of zal ik je op komen halen (:
Loveu baby x
Van me vriend haha <3I love you Tim
8 aug 2011 - 15:48Nounou dat is toch best spannend? You go girl! Hahah nu moet het wel wat worden, neem hem mee naar de volgende verjaardag (: hihi kus
Van mijn nichtje."She was fury, she was wrath, she was vengeance."
8 aug 2011 - 15:50Haha mooizo! Kvond 't gezellig! Xxx - Van mijn vriendin Daphne.
Travel far enough, you'll meet yourself
8 aug 2011 - 15:51eentje van HI! dat ik onder de 3 euro beltegoed heb
"Because I'm with you until the end of the line." - Stucky
8 aug 2011 - 15:51