• Shawty ben blij dat ik je eindelijk heb(l)
    Ben over halfuurtje bij je.
    Ik heb flims enzo gehuurd dus gaat chill worden.
    Mama is niet thuis toch? xjeboy.


    Van mijn vriend.

    wat is de jouwe en van wie?

    van mij hierxd
    zijn jullie onderweg?:P
    van mijn nicht
    omdat we naar haar vader verjaardag gingen,


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Van Chiara:
    Ik krijg je bericht maar half maar ok. Gelukkig dat het nu niet zo lang duurde :3 yuuy ik ben bijna aan de helft van mijn werkdag. Ik voel me eigenlijk echt niet goed en ik wil naar huis. Hopelijk sliep je niet. :3 waar ben je nu al? (:


    Olive

    Je boy? omg

    Van een vriendin


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik ben nuniet in de efteling maar zaterdag sgat xxx my

    van mn vriendin ik dacht dat ze er vandaag was:$


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Weetje dat het gewoon pijn deed in een lege kamer te komen ;( Ik mis je nu al zo erg... Pfff, dat worden echt 3 moeilijke weken. Ik hou van je, echt zoveel <3


    Naar Assassin (heart2), ze was dit hele weekend bij me. Ik kwam net in mijn kamer en nu lag er niemand meer in mijn bed. Dat was niet fijn D:

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 16:00 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I'm happy to call you my girlfriend.
    Van mijn vriend.

    Vergeet niet een pasje mee te nemen zodat je kan laten zien dat je gecertificeerd bent ;)

    Van een vriend waarmee ik gister ging duiken


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Ik kreeg er toevallig net 1..

    'Ey jacq. Ik ben er woensdag. Heb vrij geregeld :)'

    Van mijn broer en ik ben woensdag jarig (:


    -

    Heee doww!<3 veel plezier met werken morgen he! Of ben je nog vrij? Ik ga zo mn tent in. De kroeg is tot 4 uur open, dus we moeten zo gaan. Spreeeeeekjeee! Xxxxx

    Haha van een vriend van me, die nu dus blijkbaar op vakantie is? xd


    Alleen maar tranen van geluk

    Ondertussen ist al lang gedaan en schijnt de zon O.O & Over wie hebt ge nu eigenlijk gedaan? Jonas brothers ofwa? Ik heb het nog ni kunnen lezen /:
    btw: ik ga straks johnny depp doen

    Dat ging over het weer&een story in de aanmaak. :'D

    'Grijp je muziek, ik kom eraan!'

    Een vriendin en ik gingen rond rijden en marginaal luid meezingen, echt gezellig.

    Sgat! Ik mis je : $

    (l) hou van je

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 17:35 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    HAHA, dat ga ik hier niet zetten x'D maar van een vriend die nu in italië is :'D


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Van mijn beste vriend: 'Jaa, ik denk het wel! Veel plezier daar, en ik hoop echt dat dinsdag kan!!! XXX'
    Hij zou morgen bij mij komen, maar ik kan niet D:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik ben kapot ;o x
    Van mijn vriendin. Maar ik ga dat weer te verwijderen, aangezien ik van plan ben enkel leuke/lieve smsjes te bewaren.
    And I'm not gonna share that last fucking amazing message with you guys. (cat)


    Has no one told you she's not breathing?