• Dat mensen zulke teksten schrijven bij haar?



    En ik kon het niet laten om hier om te lachen.

    Wat denk jij van deze foto's? Volgens mij zit er waarheid in de tweede.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:


    OhMyGay! Kijk dat gezichtje van haar op die foto, dat is in mijn ogen perfectie!
    ik snap wel waarom mensen zo doen, ze zijn strontjaloers & JB's fans zijn meestal meisjes onder de 16. Die weten nog niet helemaal hoe ze met jaloezie moeten omgaan.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2011 - 22:18 ]


    Here & Now

    Ik vind het zo ontzettend zielig voor haar, echt ik heb medelijden.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Die mensen zijn zo kapot zielig.


    Smile and live.

    Reducto schreef:
    Ik vind het best gemeen. Mag zij niet verliefd zijn ofzo. En een relatie loopt niet altijd rooskleurig af. Niemand zit te kakken op Taylor Swift toen het af was met Taylor. Ronduit zielig vind ik dat. Laat haar toch lekker met Justin samen zijn. Ik ben noch fan van haar noch fan van hem, maar komaan grow up.


    Naan heeft gesproken en ik ben het er volledig mee eens.


    Olive

    Tulsa schreef:
    (...)

    Naan heeft gesproken en ik ben het er volledig mee eens.
    :Y)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Reducto schreef:
    Ik vind het best gemeen. Mag zij niet verliefd zijn ofzo. En een relatie loopt niet altijd rooskleurig af. Niemand zit te kakken op Taylor Swift toen het af was met Taylor. Ronduit zielig vind ik dat. Laat haar toch lekker met Justin samen zijn. Ik ben noch fan van haar noch fan van hem, maar komaan grow up.


    Je haalt me de woorden uit mijn mond, srsly.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Kalypso schreef:
    Laat haar toch.


    They fell in love, didn't they?

    Ik vind deze foto's geen '^^' waard. WTF, vooral die eerste! Selena Gomez is ook een mens, hoor. Kan zij er wat aan doen dat ze met veel mensen date? Niet iedereen vindt meteen de perfecte man. In die tweede kan ik nog wel wat humor vinden, maar die eerste gaat te ver.

    dit zijn de woorden van een meisje dat géén fan is van Selena


    Destroy what destroys you.

    Ik vind het echt te ver gaan, die eerste foto. Ik bedoel; ik heb het ook niet zo op Selena (nog minder op Bieber trouwens) maar hoe moeilijk is het om mensen in hun waarde te laten? Die fans zijn zo dom, ik bedoel maar; alsof zij Bieber krijgen als ze Selena vermoorden of zo. Die tweede foto moet ik nog wel om lachen, dat is gewoon een feit, maar die eerste foto gaat zo ver.

    Is het nuttig?
    Laat haar toch. Misschien ligt het wel helemaal niet aan Selena, misschien wel aan de jongens, who knows? Niemand weet er een damn thing van, so let her live her life, and get one yourself!


    Forever.

    fucking hell, laat haar gewoon doen wat zij wilt. -,-'


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.



    Nee, maar serieus, dat mensen zo laag kunnen vallen? D:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Reducto schreef:
    Ik vind het best gemeen. Mag zij niet verliefd zijn ofzo. En een relatie loopt niet altijd rooskleurig af. Niemand zit te kakken op Taylor Swift toen het af was met Taylor. Ronduit zielig vind ik dat. Laat haar toch lekker met Justin samen zijn. Ik ben noch fan van haar noch fan van hem, maar komaan grow up.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Die tweede klopt sowieso en die eerste, tja ik heb het niet zo op haar. Dusja. ;3.


    To infinity and beyond •

    Tgebeurt ook met demi:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?