riverdale schreef:
(...)hahahaha, maar ik denk dat ik nu iets minder fan ben omdat je nu minder van hem hoort enzo, en nu hoor je weer veel van 1D dusja (:
wow, zo denk ik ook hahahaha en nu luister ik ook constant de liedjes van One direction en ja het lijkt of ik den justin wat 'verwaarloos' hahaha
riverdale schreef:
(...)hahaha dat heb ik ook, maar mijn 2 kamers hangen helemaal vol met justin bieber hahahah
aan mijn deur hangt bieber, een stukje muur zac efron en aan myn spiegel zie je bijna niet meer dat het een spiegel is want daar hangt allemaal ONE DIRECTION hahahaha
aan mijn deur hangt bieber, een stukje muur zac efron en aan myn spiegel zie je bijna niet meer dat het een spiegel is want daar hangt allemaal ONE DIRECTION hahahaha
ik doe de 1D posters die ik nu krijg op een deel van mijn kamer in mijn pa zn huis, bij mijn moeder is namelijk echt geen plek meer hahaha. dus dan wordt bij mijn pa de helft bieber, en de andere helft 1D (:
If you spread your wings, you can fly away with me.
maar Lady's, ik ben door ik ga een douche nemen en dan een film kijken ofzo, ik ben echt moe hahaha, maar morgen i'm back en das bijna voor nen hele dag dan ! doeidoei <33333333333333333 oh ja en weetje, i love one direction mhihihihihih
ChelseaPayne schreef: maar Lady's, ik ben door ik ga een douche nemen en dan een film kijken ofzo, ik ben echt moe hahaha, maar morgen i'm back en das bijna voor nen hele dag dan ! doeidoei <33333333333333333 oh ja en weetje, i love one direction mhihihihihih
ChelseaPayne schreef: maar Lady's, ik ben door ik ga een douche nemen en dan een film kijken ofzo, ik ben echt moe hahaha, maar morgen i'm back en das bijna voor nen hele dag dan ! doeidoei <33333333333333333 oh ja en weetje, i love one direction mhihihihihih
hihi is goed, we spreken je morgen wel weer (: bye <3333333333
Chaperon schreef: Post 29001 is voor 1D! Because one song and my heart was gone. They are the guys who make me smile even when the tears are rolling down my cheeks <3
en daar ben ik het zo hard mee eens <3