• 5 BOYS, 1 DREAM, ONE DIRECTION
    We're proud directioners.





    [ topic verplaatst door een moderator ]


    What's so bad about being different?

    riverdale schreef:
    (...)hahahaha, maar ik denk dat ik nu iets minder fan ben omdat je nu minder van hem hoort enzo, en nu hoor je weer veel van 1D dusja (:


    wow, zo denk ik ook hahahaha en nu luister ik ook constant de liedjes van One direction en ja het lijkt of ik den justin wat 'verwaarloos' hahaha


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    wow, zo denk ik ook hahahaha en nu luister ik ook constant de liedjes van One direction en ja het lijkt of ik den justin wat 'verwaarloos' hahaha
    hahaha dat heb ik ook, maar mijn 2 kamers hangen helemaal vol met justin bieber hahahah


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    (...)ik denk eten... maar het zouden ook kerstballen kunnen zijn.


    Hahaha dan hoeven wij die niet te kopen:P


    What's so bad about being different?

    riverdale schreef:
    (...)hahaha dat heb ik ook, maar mijn 2 kamers hangen helemaal vol met justin bieber hahahah


    aan mijn deur hangt bieber, een stukje muur zac efron en aan myn spiegel zie je bijna niet meer dat het een spiegel is want daar hangt allemaal ONE DIRECTION hahahaha


    i'm broken, do you hear me.

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    Hahaha dan hoeven wij die niet te kopen:P
    ik wil slingers (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    aan mijn deur hangt bieber, een stukje muur zac efron en aan myn spiegel zie je bijna niet meer dat het een spiegel is want daar hangt allemaal ONE DIRECTION hahahaha
    ik doe de 1D posters die ik nu krijg op een deel van mijn kamer in mijn pa zn huis, bij mijn moeder is namelijk echt geen plek meer hahaha. dus dan wordt bij mijn pa de helft bieber, en de andere helft 1D (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    maar Lady's, ik ben door ik ga een douche nemen en dan een film kijken ofzo, ik ben echt moe hahaha, maar morgen i'm back en das bijna voor nen hele dag dan ! doeidoei <33333333333333333 oh ja en weetje, i love one direction :$ mhihihihihih


    i'm broken, do you hear me.

    riverdale schreef:
    (...)ik wil slingers (:


    hihihi ik heb wel een plastic bak voor op zijn hoofd:


    What's so bad about being different?

    ChelseaPayne schreef:
    maar Lady's, ik ben door ik ga een douche nemen en dan een film kijken ofzo, ik ben echt moe hahaha, maar morgen i'm back en das bijna voor nen hele dag dan ! doeidoei <33333333333333333 oh ja en weetje, i love one direction :$ mhihihihihih


    doeeeeeeeeg<333
    Tot morgeeenxxxxxx


    What's so bad about being different?

    ChelseaPayne schreef:
    maar Lady's, ik ben door ik ga een douche nemen en dan een film kijken ofzo, ik ben echt moe hahaha, maar morgen i'm back en das bijna voor nen hele dag dan ! doeidoei <33333333333333333 oh ja en weetje, i love one direction :$ mhihihihihih
    hihi is goed, we spreken je morgen wel weer (: bye <3333333333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    hihihi ik heb wel een plastic bak voor op zijn hoofd:

    dat wordt de piek :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    (...)dat wordt de piek :Y)


    Hihihi inderdaaad(:
    Er moetenn ook nog lichtjes wezen heaa:Y)


    What's so bad about being different?

    Post 29001 is voor 1D! Because one song and my heart was gone. They are the guys who make me smile even when the tears are rolling down my cheeks <3


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Chaperon schreef:
    Post 29001 is voor 1D! Because one song and my heart was gone. They are the guys who make me smile even when the tears are rolling down my cheeks <3
    en daar ben ik het zo hard mee eens <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.