• 5 BOYS, 1 DREAM, ONE DIRECTION
    We're proud directioners.

[ topic verplaatst door een moderator ]

What's so bad about being different?

pfff ik word helemaal gek van mn zus die is helemaal aan het zeiken haha

If you spread your wings, you can fly away with me.

riverdale schreef:
    pfff ik word helemaal gek van mn zus die is helemaal aan het zeiken haha

Hahah mijn broertje zit vol afschuw naar mijn geweldige agenda te kijkenxD

mijn broertje zei gisteren met trots, ik had een liedje opstaan en hij zei eh is dat one direction. ik zo jaaa en toen zei hij oh ik begin ze te kennen eh xd hahaha

i'm broken, do you hear me.

ChelseaPayne schreef:
    mijn broertje zei gisteren met trots, ik had een liedje opstaan en hij zei eh is dat one direction. ik zo jaaa en toen zei hij oh ik begin ze te kennen eh xd hahaha
    hahaha ik was eerst echt heeel groot fan van justin bieber, nu ook nog wel maar niet meer zo erg al eerst, dus ik praat nu ipv. justin over 1D en mn zus echt zo; zo sanne je hebt justin dus al vervangen hahaha

hahahahaxD

ChelseaPayne schreef:

ohhh, dat zou mijn broer echt noooit doen! hij zou eerder zeggen; luister je alweer naar die irritante muziek?!

[ bericht aangepast op 7 aug 2011 - 21:23 ]

Flashing lights in my mind, going back to the time.

riverdale schreef:
    (...)hahaha ik was eerst echt heeel groot fan van justin bieber, nu ook nog wel maar niet meer zo erg al eerst, dus ik praat nu ipv. justin over 1D en mn zus echt zo; zo sanne je hebt justin dus al vervangen hahaha

hahaha ik was ook nen JUSTINFREAK, mijn ouders vroegen zo bij de feestdagen of ik geeen vriendje meenam ik zo nee en dan zeide ze ja den justin ga ni kome voor u zeker xd hahaha

riverdale schreef:

ahaha wat zal er in dat tasje zitten??

riverdale schreef:
    (...)hahaha ik was eerst echt heeel groot fan van justin bieber, nu ook nog wel maar niet meer zo erg al eerst, dus ik praat nu ipv. justin over 1D en mn zus echt zo; zo sanne je hebt justin dus al vervangen hahaha

Ik ben nooit fan geweest van Justin maar ik was toen heel erg in mijn The Wanted fase (andere engelse boyband) en daar kon ik maar niet over ophouden toenxD

JoyceStyles schreef:
    (...)
    ohhh, dat zou mijn broer echt noooit doen! hij zou eerder zeggen; luister je alweer naar die irritante muziek?!

hahaha ja, hij heeft zijn schattige momenten maar zo is ie ni altijd ze (;

ChelseaPayne schreef:
    (...)

hahaha ik was ook nen JUSTINFREAK, mijn ouders vroegen zo bij de feestdagen of ik geeen vriendje meenam ik zo nee en dan zeide ze ja den justin ga ni kome voor u zeker xd hahaha
    hahahaha, maar ik denk dat ik nu iets minder fan ben omdat je nu minder van hem hoort enzo, en nu hoor je weer veel van 1D dusja (:

NeedYouNow schreef:
    (...)

ahaha wat zal er in dat tasje zitten??
    ik denk eten... maar het zouden ook kerstballen kunnen zijn.