• Wat zoek ik:
    Ik zoek 10 deelnemers die actief zullen meestrijden in deze competitie. Het is de bedoeling dat je solo werkt en dus niet in duo of groep. Denk goed na voor je je inschrijft, want ik zoek enkel leden die zicht 100% voor deze wedstrijd inzetten.

    Wat wordt er verwacht:
    Het is de bedoeling dat jullie een cover brengen die voldoet aan de opdrachtbeschrijving. Je inzending moet een verkorte versie zijn van het origineel. De tijdsduur bevindt zicht tussen 0:45 en 1:30.
    Tijdens de eerste opdracht is het mogelijk om je nog uit te schrijven, maar dan zorg jij persoonlijk voor een vervanger. Vanaf de volgende opdrachten is dit niet meer mogelijk. Wanneer er één iemand niet meer indient doorheen deze wedstrijd wordt de wedstrijd gewoon doorgezet, maar dan kan de winnaar fluiten naar zijn beloning (oké zo crue ben ik nu ook weer niet, maar als er teveel mensen niet indienen, zal ik wel aan jullie prijzen zitten). Jullie zijn maar met tien dus werk alsjeblieft goed mee. Voor elke opdracht krijgen jullie twee weken de tijd om iets in te zenden. Indien je niet op tijd klaarkomt met je inzending is het mogelijk om uitstel te krijgen, dit met een geldig excuus. Je kan maximum een week uitstel krijgen. Dit kan variëren indien je op reis gaat.
    Om verwarring met de usernames te vermijden, wordt gevraagd om je voornaam op te geven. Indien je je username toch verandert, verwacht ik dat je dit desondanks in deze topic meld zodat ik je link kan aanpassen.

    Wat valt er te winnen:
    Voor de winnaar zet ik iets naar keuze in de spotlight OF maak ik een trailer van een verhaal naar keuze OF maak ik een cover voor een story naar keuze.
    Voor de persoon die het net niet haalde van de winnaar zal ik een cover OF een trailer maken voor een story naar keuze.
    Voor de derde gestrande persoon zal ik een cover voor een verhaal naar keuze maken.
    Alle andere users krijgen de eer om aan deze wedstrijd te mogen deelnemen.

    Wat is er anders aan deze wedstrijd:
    Per ronde valt er maar één deelnemer af.
    De Quizlet-users mogen ook stemmen. 10% van de stemmen wordt door hen bepaald aan de hand van een poll.

    Hoe en wanneer indienen:
    Je upload je filmpje (je kies zelf of het gefilmd is of een foto) op YouTube en stuurt je video naar alle 3 de juryleden. Ik zal deze dan in de bijhorende story zetten zodat iedereen er naar kan kijken.
    De deadline voor de vierde opdracht is 1 oktober 2011
    Ik waarschuw 1 week - 1 dag voor de deadline.

    Daarnaast vragen wij jullie:
    Wij zouden het appreciëren als je een andermands werk niet afbreekt. Commentaar en tips zijn altijd welkom, maar wees niet gemeen of onrechtvaardig.

    De jury bestaat uit:
    Het strenge, maar rechtvaardige hoofdjurylid Nana
    De lieve, maar redelijke Isabel
    Ons persoonlijke vakmens Janna

    Deelnemers:
    1. Ariadne
    I 8.2 - II 8.1 - III 8.8
    2. Daryl
    I 8.4 - II 8.5 - III 8.9 - IV
    3. Jesz
    I 7.5 - II 7.2 - III 8.4
    4. Maartje
    I 7.4 - II 7.1 - III 8.2
    5. Valerie
    I 7.5 - II 6.9 - III 8.0 - IV
    ---
    6. Jana
    I 7.2 - II 7.0 - III 7.9
    7. Veranika
    I 7.7 - II 6.9
    8. Kristy
    I 6.4



    Opdracht 4: Non-English.
    In deze opdracht cover je een liedje in het Nederlands, Frans, Duits, Russisch, … Met andere woorden in gelijk welke taal behalve het Engels.
    Je inzending moet een verkorte versie zijn van het origineel. De tijdsduur bevindt zich tussen 0:45 en 1:30.

    Deadline: 1 oktober 2011


    Bijhorende story.

    Ik wens iedereen veel succes en wie weet bezit jij de Q – factor wel!

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 13:21 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Omdat nog steeds niemand heeft ingediend, zet ik de wedstrijd stop. Het is niet de bedoeling dat de winnaar gekozen wordt omdat de rest niet meer indient. Daryl en Valerie krijgen elk wel nog een kleine prijs voor de moeite.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Omdat nog steeds niemand heeft ingediend, zet ik de wedstrijd stop. Het is niet de bedoeling dat de winnaar gekozen wordt omdat de rest niet meer indient. Daryl en Valerie krijgen elk wel nog een kleine prijs voor de moeite.

    Dat vind ik terecht dat zij nog iets krijgen.
    Best teleurstellend van de rest..

    En zonde van de wedstrijd natuurlijk!

    Disneyfied schreef:
    En zonde van de wedstrijd natuurlijk!
    Ahja niks aan te doen, maar ik heb geen zin om mijn energie er nog in te steken als de deelnemers het niet meer doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Omdat nog steeds niemand heeft ingediend, zet ik de wedstrijd stop. Het is niet de bedoeling dat de winnaar gekozen wordt omdat de rest niet meer indient. Daryl en Valerie krijgen elk wel nog een kleine prijs voor de moeite.

    Bedankt, jammer dat de wedstrijd niet meer doorgaat. Ik had de andere opdrachten willen weten :)
    Xx


    The greatest thing you'll ever learn is just to love. And be loved in return

    Passerby schreef:
    (...)Ahja niks aan te doen, maar ik heb geen zin om mijn energie er nog in te steken als de deelnemers het niet meer doen.

    Terecht ook!

    SalvatoreWho schreef:
    (...)
    Bedankt, jammer dat de wedstrijd niet meer doorgaat. Ik had de andere opdrachten willen weten :)
    Xx
    Ik wil ze je anders wel nog melden als je dat wilt. :p


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dit waren de andere opdrachten:


    Opdracht 5: Rock.
    In deze opdracht wil ik pit. Cover dus een goeie Rock of Metal song.
    Je inzending moet een verkorte versie zijn van het origineel. De tijdsduur bevindt zich tussen 0:45 en 1:30.


    Opdracht 6: Duet.
    In deze opdracht willen we een duet horen. Je mag kiezen of je dit met een medekandidaat doet of met iemand van je vriendenclub/familie. Indien het niet anders kan, mag je zelf ook beiden delen zelf inzingen, maar dan moeten we kunnen horen dat het twee opnames door elkaar zijn.


    Opdracht 7: Final
    Deze opdracht is de finale opdracht. Zing een liedje van een al eerder ingestuurde cover. Deze song mag je niet al eerder gebracht hebben. Je moet dus een cover van iemand anders kiezen.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 12:10 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    coole opdrachten :).
    Xx


    The greatest thing you'll ever learn is just to love. And be loved in return

    SalvatoreWho schreef:
    coole opdrachten :).
    Xx
    Bedankt. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dankjewel voor het kleinigheidje, wel jammer dat de wedstrijd is stop gezet, maar ik snap je volkomen!!<3


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    HES schreef:
    Dankjewel voor het kleinigheidje, wel jammer dat de wedstrijd is stop gezet, maar ik snap je volkomen!!<3
    Geen probleem. Het is gewoon zonde om op die manier verder te doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Awh, ik snap wel waarom je hem stopzet. Echt jammer vind ik het.
    Ik vond het toch wel leuk om te jureren. :33


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

    Amaranthine schreef:
    Awh, ik snap wel waarom je hem stopzet. Echt jammer vind ik het.
    Ik vond het toch wel leuk om te jureren. :33
    Dat is leuk om te horen. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?