• Ja, dat is dus mijn suggestie:

    Meerdere gb's tegelijkertijd kunnen verwijderen.

    Geen idee of er al eens zo'n suggestie was, zo ja dan heb ik die niet kunnen vinden.

    Maar ik kom hier op omdat ik momenteel mijn gb aan het leeghalen ben, maar er zijn toch een aantal berichten die ik zou willen houden. Maar het gaat nu erg langzaam omdat ik maar per bericht kan verwijderen. Dus lijkt het me handig om er meerdere tegelijk te kunnen verwijderen.

    Wie is er voor, en wie tegen? En waarom?
    Ik ga de stemmen bijhouden:

    Voor: ||||| ||||| ||||| ||||| |||||

    Tegen: ||

    [ bericht aangepast op 7 aug 2011 - 18:33 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    VOOR, VOOR, VOOR!! >.<


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Het is wel handig, maar ergens toch onnodig.
    Ik ben tegen


    comfort in c h a o s

    Ik ben tegen, het is nogal onnodig en denk ik al wel een paar keer voorgesteld.


    Ex astris, sciencia

    Voor.


    I like boys who drive cars too slow.

    Handig ;D want heb over de 400 pagina's verwijderd.. en dan ben je lang bezig


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Voor, het zou handig zijn dat je ze dan kan aankruisen dan ofzo?
    Want ik doe regelmatig heel gastenboek leeg en dan gaan er toch berichten mee die ik niet wou.


    Ivar Oosterloo.

    Ja, of anders een optie om bepaalde berichten aan te klikken die je wilt behouden. Want als je alles in een keer verwijderd, ben je de leuke berichtjes kwijt en als je de leuke berichtjes wilt behouden, dan duurt 't uren voordat je die anderen verwijderd hebt. Ik ben dus VOOR!


    “Love is a contradiction.”

    1DLiam schreef:
    Voor, het zou handig zijn dat je ze dan kan aankruisen dan ofzo?
    Want ik doe regelmatig heel gastenboek leeg en dan gaan er toch berichten mee die ik niet wou.

    Voor, ookal is het voor mij niet nodig, want ik verwijder ze altijd meteen. 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    voor want zelf heb ik 143 pagina's in me gastenboek dus dat kan wel handig zijn @.@


    Shoganai i ne~

    JAAAAA doen!
    Hier wacht ik al zoooo lang op!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    voor!


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Voor!


    Alleen maar tranen van geluk

    Voor.

    Bwa ik ben ook wel voor. Maar ik zou eerder een systeem doen waarbij je een beveiliging op een gb bericht kan zetten en als je dan heb je als optie of ge de beveiligde berichten ook wilt verwijderen of niet.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn