• Mijn schoonmoeder heeft gevraagd of ik erbij wil zijn als ze gaat bevallen. Ik heb gezegd dat ik daarover moet nadenken. Ik wil haar heel graag steunen enzo maar het is niet zomaar iets natuurlijk......

    Doen of niet doen?

    [ bericht aangepast op 6 aug 2011 - 21:16 ]

    ik zou erheen gaan.
    want ik ben er zelf ook ooit eens bij geweest..[ van mijn zusje]
    en het is echt een hele ervaring om erbij te mogen zijn!


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    DOEN. Wanneer maak je dat nou mee? Elke vrouw heeft een kut, elke vrouw kan baren, dus er is niks vies aan? Het is juist iets heel moois. Een nieuw leven. Een hele mooie ervaring.


    Gradually, then suddenly..

    Ik ga het doen.!

    Ik zou het wel doen, je maakt niet vaak zo'n wonderlijk moment mee (:


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Casuelle schreef:
    Ik zou het doen. Hoe cool is het om te zien hoe je schoonmoeder een kind ter wereld gaat persen. Nee i'm kidding. Ik zou het doen om haar er mee doorheen te slaan, het lijkt me fucking zwaar. (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Wat een eer!
    Je kan ook je hand aanbieden als knijpding, je hoeft daarom niet te kijken hoe dat kind uit haar lijf komt hé.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik zou het gewoon doen. Het is wel een eer, plus dan nog het feit dat je misschien wel spijt krijgt als je het niet doet. Ik zou het gewoon doen. (:


    To infinity and beyond •

    Ik zou het gewoon doen. Het is denk ik wel een beetje goor maar het is best mooi om daar bij te zijn denk ik.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik zou het doen !
    mijn moeder is pas bevallen van mijn 3de zusje en als ik het zou willen mocht ik er bij zijn. maar ik was er bij mijn andere zusjes ook niet bij dus ik zij nee. maar later had ik er toch wel een beetje spijt van.
    natuurlijk is een stiefmoeder iest anders maar toch ik zou het doen als ik jouw was. (A)


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    AmyLianne schreef:
    Ik zou het doen !
    mijn moeder is pas bevallen van mijn 3de zusje en als ik het zou willen mocht ik er bij zijn. maar ik was er bij mijn andere zusjes ook niet bij dus ik zij nee. maar later had ik er toch wel een beetje spijt van.
    natuurlijk is een stiefmoeder iest anders maar toch ik zou het doen als ik jouw was. (A)


    Schoonmoeder

    Defensive schreef:
    Pfoeh, ik zou het echt niet weten. Dat is helemaal aan jou.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    IK zou het niet doen. Want ik kan daar totaal niet tegen. Maar als JIJ daar wel tegen kan, dan zou ik het zeker doen. (:


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik zou er niet heengaan.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    uh ik persoonlijk zou ook neej zeggen:S zou het eigenlijk een beetje raar vinden:s maar natuurlijk wil je haar steune:) sorry maar tis gwn helemaal aan jou meis:$:)

    Ik denk doen....?