• Next week I’m turning sixteen, and honestly I wished I could stop time right now, so I can stay fifteen forever.




    The magical four he called them, he couldn’t kill these girls but he could curse them.




    Coming 15 August




    By V.Productions


    ___________________________KLIK ON PIC FOR LINK________________________



    5Vriendinnen van het hoofdpersonage:

    #Vriendin 1, 17jaar TAKEN snoes
    #Vriendin 2, 17jaar TAKEN Captivity
    #Vriendin 3, 16jaar TAKEN snoes
    #Vriendin 4, 16jaar TAKEN Escritura
    #Vriendin 5, 16jaar TAKEN Everdeen
    #Vriend 1, 16jaar TAKEN Escritura
    #Vriend 2, 16jaar TAKEN xRebel
    #Vriend 3, 17jaar VRIJ

    IK HEB NOG 3 VRIENDEN VAN DRACO NODIG!

    Vereisten:
    #DE ROL
    #Volledige naam:
    #FamilieGescheidenis
    #Toverstaf en Patronus:
    #Uiterlijk: (Beschrijving + Foto)
    #Karakter: (Beschrijving)
    #Extra's:

    Afdeling is al gekozen voor jullie ;D welke verklap ik nog niet.

    ik wil uitvoerige beschrijvingen hebben en not the first but the best-regel wordt toegepast.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 11:43 ]


    Out of sight but not out of mind

    DE ROL:
    Vriendin 16 jaar

    Volledige naam:
    Calliope Faedra Decania

    Bijnaam:
    Cally, Cal

    Familie Geschiedenis:
    Calliope is een volbloed heks. Haar moeder en vader zijn niet erg streng voor haar en laten haar meestal gewoon doen wat ze wilt. Ze heeft een jonger broertje. Ze zeurt meestal over hoe irritant hij wel niet is, maar ze houd wel van hem. Hij is 11 jaar. (Naam mag je zelf kiezen)
    Calliope heeft geen contact met haar verdere familie behalve haar ouders en broertje.

    Toverstaf: Rozenhout, heel flexibel, Terzieler staarthaar als kern.

    Patronus: Een Pauw

    UITERLIJK:
    Photograph

    Haar: Origineel een zwarte kleur, maar ze heeft er magisch een rode kleur in laten doen.

    Ogen: Grote ogen met een bruin/groene kleur. Meestal zilveren oogschaduw en een beetje oogpotlood.

    Lippen: Vol en mooi gevormd, maar ze haat de kleur. (Wat eigenlijk dezelfde kleur als haar huidskleur is.) Daarom draagt ze elke dag een andere kleur lippenstift.

    Gezicht: Een ovaal gezicht met een egale huidskleur. Ze heeft een ringetje in haar neusvleugel.

    Lichaam: Ze heeft een klein buikje haar heeft een goed gewicht. Verder is alles aan haar klein, ze is ongeveer 1.60 lang. Haar toverstok arm is links.

    Karakter: Calliope is een volbloed maar heeft niets tegen half/modderbloedjes. Ze haat mensen die haar of anderen niet accepteren en komt altijd voor iedereen op die oneerlijk wordt behandelt. Ze kan dan echt heel kwaad worden, en wordt dan ook vaak vergeleken met een kat: Lief, maar met hele scherpe klauwen.
    Ze heeft wel een zwak voor knappe beroemdheden uit de toverwereld, en dagdroomt ook ontzettend veel over ze. Ook heeft ze een stiekeme verslaving aan bloed lollies, ook al probeert ze iedereen te overtuigen dat het aardbei lollies zijn.

    Extra's: Ze krijgt heel snel een crush op iemand, ook al kent ze die persoon niet. Die crushes zijn ook snel weer over, en er is veel voor nodig om haar echt verliefd te laten worden.

    Laat me weten of je de rol iets vind, en ook als je hem niets vind :'D Ik kan tegen kritiek, en dan probeer ik het gewoon heel koppig nog een keer. Ik heb al een abo genomen!

    [ bericht aangepast op 6 aug 2011 - 15:36 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    #DE ROL: vriendin - 16 jaar.
    #Volledige naam: June Maria White
    #FamilieGescheidenis: June komt uit een grote rijke volbloed familie. Haar vader, Jack is een Engelsman en heeft net zoals June en haar 3 broertjes en zusjes op Zweinstein gezeten. Haar moeder, Maria is een Française en zat met haar 2 zusjes op Beauxbatons. Voor June's ouders was het liefde op het eerste gezicht, maar het was ontzettend moeilijk om hun relatie staande te houden. Jack was zoon van een dooddoener en het was vanzelfsprekend dat Jack in zijn voetsporen zou treden. Maria daar in tegen kwam van een nette familie en was zwaar tegen de duistere kant. Uiteindelijk was het Maria die zich met tegenzin bij Jack zijn familie aansloot, wetend dat als het andersom was geweest Jack waarschijnlijk vermoord zou worden. Samen kregen ze 4 kinderen: Jayden (22), Joyce (19, bijna 20), June en Lilie (bijna 12).
    Hun gezin probeert echter zo min mogelijk mee te doen met Voldemort en zo. Ze zijn goed bevriend met Snape (iemand waar je ze ook mee kan vergelijken)
    #Toverstaf en Patronus: wijnstok, drakenbloed, 25,4 cm en vrij buigzaam. Witte tijger.
    #Uiterlijk:

    June heeft prachtig lang haar wat ze meestal los laat hangen zodat het sierlijk over haar rug kan dansen. Ze heeft bruine ogen die soms wel kleine pareltjes lijken. Ze heeft roze lippen, die altijd een glimlach voren. Haar huid bruint snel in de zon tot een mooi olijfbruin kleurtje. Voor de rest is ze niet erg lang: 1.63 en draagt ze vaak hakken. Ze vind het schooluniform niet erg speciaal en draagt liever haar eigen allerdaagse kleding.
    #Karakter: June is een spontaan meisje die altijd klaar staat voor nieuwe dingen. Ze houd van nieuwe avonturen en zal dus altijd alles met beide handen aanpakken. June is heel erg onafhankelijk en heeft zelf altijd alle touwtjes in handen. Ze is slim en heeft veel wilskracht, er is niemand die zomaar een idee uit haar hoofd krijgt aangezien ze altijd haar doel wilt bereiken. Voor June is liefde en vriendschap erg belangrijk. Ze is intelligent en heeft veel geduld. Ook is ze ontzettend trouw en zal ze je altijd helpen als je om hulp vraagt. Ze zal door het vuur gaan voor de mensen om wie ze geeft. Maar als je haar vertrouwen hebt beschadigd zal ze het je niet erg makkelijk maken.
    Voor de rest kan June ontzettend koppig zijn en doet ze weinig aan school. Ze neemt leraren graag in de zeik en heeft een goed gevoel voor humor waardoor de leraren niet lang boos kunnen blijven op haar. Ondanks dat, haalt ze goede resultaten. Alhoewel ze "dommer" is dan haar broer en "slimmer" dan haar oudere zus, als we de sorteerhoed moeten geloven. Dit is dan ook iets waar Jayden, haar en Joyce vaak mee pest.
    #Extra's: June heeft een grote vriendengroep op Zweinstein en ze kan het altijd eigenlijk wel met iedereen vinden. Ze heeft een goede stem is altijd erg sportief en doet ze graag aan Zwerkbal.


    Let me know, of je het wat vind. (: x.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2011 - 16:07 ]


    ed westwick <3

    #DE ROL: vriendin 1
    #Volledige naam: Elena salvatore
    #FamilieGescheidenis:
    #Toverstaf en Patronus: ebbenhout 40 cm, raaf
    #Uiterlijk: (Beschrijving + Foto)

    #Karakter: (Beschrijving) tja hangt ervan af in welke afdeling ze komt te zitten
    #Extra's: heeft een tatoo van een vampier, is geobserbeerd door vampiers wil er zelf 1 worden
    laat je me weten als je een deel heb en als ik door ben


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Escritura schreef:
    Hier komt over.. pakweg 30 minuten tot een uur een rol te staan :Y) Ligt er aan hoe lang het duurt :'D Dit klinkt leuk ^^


    Is goed, pak er je tijd maar voor ;D


    Out of sight but not out of mind

    ik heb mn best gedaan ^^ L:aat me iets weten xxx


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    als 'ie aangepast moet worden; tell me! :D x.


    ed westwick <3

    snoes schreef:
    als 'ie aangepast moet worden; tell me! :D x.


    Het is perfect dank je wel ;D Zo nog 3 rolletjes =D


    Out of sight but not out of mind

    Ik vul in. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    als je nog meer rollen nodig hebt; just tell me btw! (:


    ed westwick <3

    snoes schreef:
    als je nog meer rollen nodig hebt; just tell me btw! (:


    Vul er zoveel in als je wilt, ik weet al helemaal wat ik met je eerste rol ga doen ;)


    Out of sight but not out of mind

    Vereisten:
    #DE ROL
    Vriendin 5 16 jaar.

    #Volledige naam: Amerise Carina Crimsen.

    #FamilieGescheidenis
    Ze heeft haar ouders en een jonger zusje Amerylle waar ze goed mee kan opschieten.
    Voordat ze naar Hogwarts ging, woonde ze in Ierland.

    #Toverstaf en Patronus: Haar toverstaf heeft een licht zwiep. Is van treurwilgen hout gemaakt en is precies 21 cm. De kern is van een oude feniks veer.
    Haar toverstaf is door de materialen speciaal voor haar gemaakt.

    Haar patronus is een tijger, het teken van haar familie wapen.

    #Uiterlijk: (Beschrijving + Foto)


    Amerise heeft wit krullend haar met een pony, wit is normaal is in haar familie. Ze heeft mooie sprekende blauwe ogen, die extra uitspringen door haar dikke zwarte wimpers. Amerise heeft een bleke huid, rond haar neus kleine sproetjes en een glimlach die iedereen lief heeft.
    Ze is slank en is rond de 1m 70.
    #Karakter: (Beschrijving)
    Amerise is verzot op de winter vooral op de sneeuwvlokjes, het liefst is ze dan de hele dag buiten. Ze houdt veel van muziek en dansen.
    Haar lievelingsvak is toverdranken en waarzeggerij en gedaanteverwisseling. Ze heeft een verder geen hekel aan vakken, behalve verweer tegen Zwarte Kunsten, maar dat komt alleen door de docent.
    Ze is een volbloed, maar heeft geen hekel aan andere wat ze ook zijn. Het is een heel lief meisje voor iedereen en zou nooit iemand express pijn doen als dat wel gebeurd of dat iemand anders dat doet, voelt ze zicht schuldig. Verder kun je altijd op haar rekenen.
    #Extra's:
    Soms heeft ze last van stemmingswisselingen.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2011 - 19:17 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    #DE ROL vriendin 2 17 jaar
    #Volledige naam:
    Jennifer Vylore
    #FamilieGescheidenis
    Jennifer Vylore, Komt oorspronkelijk uit een van de rijkste tovenaars families. Helaas is haar moeder en haar vader een aantal jaren geleden overleden door een overval op het huis, dat was gepleegd door andere tovenaars. De toen 13 jarige Jennifer kon ontsnappen via het kelderraam. Sinds die tijd woont Jennifer alleen in een streng weeshuis, en word meer genegeerd dat gewaardeerd.
    #Toverstaf en Patronus: 30,5cm eikenhout met in de kern een fenix veer.
    #Uiterlijk: (Beschrijving + Foto)



    Jennifer Vylore, heeft bruine haren, en oceaan blauwe ogen. ze heeft een mooi slank figuur. Ze heeft een licht getinte huidskleur, waardoor ze mooi zon bruin lijkt. Jennifer kleed zich vaak wat gewaagd tijdens haar 'vrije tijd' maar toch een een sjieke manier.
    #Karakter: (Beschrijving) Jennifer is een echte doorzetter, en geeft dus niet zomaar op. Ze kan erg zeker uit de hoek komen, terwijl dit meestal niet het geval is. Jennifer houd zich vaak groot, en gaat later in een hoekje haar emoties vrij laten. Doordat ze veel mee heeft gemaakt is ze niet vlug onder de indruk van dingen. Jennifer is ook erg nieuwsgierig en een echte kletskous.
    #Extra's: Ze is bang in kleine ruimtes.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2011 - 18:46 ]

    dankje voor de rol! :D

    #DE ROL: Vriendin, 17 jaar.
    #Volledige naam: Jenna Paige Willes
    #FamilieGescheidenis: Zelf lijkt Jenna niet veel over haar familie te weten. Haar ouders waren in haar 3de levensjaar vermoord door de wel bekende Voldemort en sinds dien woont Jenna bij haar alleenstaande peetvader, Oliver. Oliver is een dreuzeltelg en zat in Griffoendor. Hij was de beste vriend van haar moeder, die Ashlee hete. Zelf is Jenna niet erg nieuwsgierig naar haar verleden en ze wilt ze zo min mogelijk weten hoe haar ouders waren omdat ze dan alleen maar verdrietig word van het feit dat ze, ze nooit gekend heeft. Ze is erg blij met haar peetvader en ziet hem ook echt als haar eigen vader. Iets wat ze wel weet over haar ouders is dat haar moeder een halfbloedje was en haar vader een volbloed. Ook krijgt ze vaak te horen dat ze erg op haar moeder lijkt van toen ze jong was.
    #Toverstaf en Patronus: eikenhout, haar van een eenhoorn, 24,6 cm en buigzaam. Haar patronus is een adelaar.
    #Uiterlijk:

    Jenna heeft prachtig lang goud blond haar dat ze altijd op allerlei verschillende manieren draagt. Meestal heeft ze het los hangen. Ze heeft grote blauwe ogen die altijd lijken te stralen en volle zacht roze lippen die de perfecte vorm lijken te hebben. Haar huid is licht maar ze word bij het kleinste beetje zon al bruin. Ze draagt naast haar uniform graag rokjes en jurkjes.
    #Karakter: Jenna is een lieverd, maar kan ook behoorlijk vel uit de hoek komen. Ze weet altijd goed wat ze wilt en zal niet snel opgeven als ze haar zin niet krijgt. Ze is behoorlijk koppig en ontzettend eigenwijs, ondanks dat ze dat zelf niet wilt toegeven. Ze wisselt snel van humeur waardoor ze erg onvoorspelbaar word. Niemand weet eigenlijk goed wat ze wel en wat ze niet tegen haar kunnen zeggen. Jenna is echt een meisje dat snel haar mond open trekt en zegt of ze het ergens juist wel of juist niet mee eens is. Alleen bij leraren kan ze echt een heilig boontje zijn. Ze lijkt de beste te zijn in slijmen. Jenna is iemand die zich harder voordoet dan dat ze eigenlijk is. Ze kan zich als een bitch gedragen terwijl ze eigenlijk heel lief is en niemand zeer wilt doen. Ze heeft een klein hartje te beschermen.
    Voor de rest is Jenna eigenlijk een heel onzeker meisje die snel voor jongens valt en dat iedere keer weer probeert te verbergen door haar bitchie attitude. Ze is erg ongeduldig alhoewel ze altijd probeert tot 10 te tellen.
    #Extra's: Jenna is altijd heel beschermd over de mensen om wie ze heeft en dan vooral over haar vader. Voor de rest is ze alles behalve sportief. Ze houdt niet van te veel sporten maar vind het ernaar kijken altijd erg leuk. Ze heeft veel vrienden ondanks haar bitchie gedrag.


    hoop dat je ook wat aan deze rol hebt (: x.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2011 - 20:42 ]


    ed westwick <3

    Is het goed als ik mijn vriendin morgen maak? Denk niet dat ik het nu nog ga redden, (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.