• Ik las ergens dat iedereen iemand beroemd in zijn familie heeft, en nu vraag ik me af of da echt klop dus hebben jullie iemand beroemd in jullie familie ?
    Mijn oma's neef is een wielrenner, Eddy Merckx.


    Save me from myself.

    M'n overgrootoma was waarschijnlijk familie van Jean-Luc Dehaene, maar dan vind ik dat niet echt tellen.
    Maar m'n neef is blijkbaar redelijk beroemd/bekend in z'n genre (Industrial, I think) aangezien hij al in verschillende landen heeft mogen optreden.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    jaja een heel beroemd toneelspeler, járen terug. Ik weet de naam ook niet meer. ;p


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ohio schreef:
    (...)
    hoe heet hij ?


    nonkel Willy De Smet xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Hebben we niet. Mijn beste vriendin is wel verre familie van Eddie van Halen. (:


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    'bekend' is nogal relatief.. Mijn oom is nogal bekend in de volleybal wereld


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Mijn oom, heeft vroeger in een drumband gezeten Hij geeft nu les bij Damiate fseu :'D en volgens mij heeft hij ook aan de finals in Amerika meegedaan. Volgens mij heeft hij toen ook een keer gewonnen. Dus dat is in die trant redelijk beroemd :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    de oom van mijn moeder is een politieagent bij wegmisbruikers


    I write my own story of life

    Een of ander ver familielid heeft Pino gespeeld in Sesamstraat (nerd)


    Today will be Girl's Day party with you~

    Mijn oudoom is de pastoor in Gent :Y)

    Nee, ik denk het niet. Mijn opa heeft bij de KPN gewerkt? :Y)

    nee, niet echt. beide kanten niet.


    Destroy what destroys you.

    De oom van mijn ex speelt in de band van Jaqueline Govearts ofzeu, dat mens van Krezip. Maar das niet mijn familie, mijn familie is beroemdheid-loos.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Voor zover ik weet niet in mn familie. Maar een vriendin van me zei -nou ben ik even tussen 2 aan het twijfelen, welke van die 2 me dat nu zei :'D- dat familie van haar, haar neef geloof ik, degene was die hyves bedacht had ^^


    Inspiration can hit you any time