• Hi, dit zou dan mijn eerste 1D verhaal worden. Dus ik wil graag jullie mening.

    Hailey Stuht is een normaal meisje. Ze gaat naar school, haalt goede cijfers en is net afgestudeerd. Om dit te vieren gaat ze samen met haar oudere broer naar Suriname. Daar wonen hun tante en oom met hun twee neefjes.

    Hailey en haar broer [naam] gaan per vliegtuig naar Suriname. Ze zitten heel toevallig in hetzelfde vliegtuig als One Direction op dat moment. De band heeft nu ook vakantie en gaat blijkbaar ook naar Suriname. Samen met nog een paar andere passagiers zitten ze in het vliegtuig. Alles lijkt goed tot het vliegtuig neer stort en de overlevende naar een onbewoond eiland zwemmen.

    Mensen die elkaar niet kennen moeten samenwerken om te overleven. Ze zullen alles moeten gebruiken wat ze kunnen. Ze moeten lang genoeg in leven blijven tot er ooit hulp komt. Er zullen vijanden ontstaan en vriendschappen voor het leven. En dat alles door een vakantie nar Suriname.


    Doen/Niet doen
    Tips?
    Rollen? (Waarschijnlijk komen er dan zeker wel rollen)
    Titel?


    Never give up the one you love.

    NIET doen. Iedereen zit opeens One Direction stories te schrijven, doet me een beetje denken aan de Tokio Hotel periode, en dat vind ik HEEL erg jammer.
    maaar ach, je moet het zelf maar weten natuurlijk (:

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 11:48 ]

    DOEN! Ik weet geen titel :Y)


    No guts no glory.

    .. Tsjah.. uh.. :/
    Oh je het wilt doen moet je zelf weten.. persoonlijk vind ik het niet echt origineel.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.