• Ik heb hem dus net gekeken.. En ik snap niet hoe ze het durven zo'n film te maken! En al helemaal aangezien het een low-budget film is.

    De special-effecten waren echt héél slecht en je zag gewoon dat het meeste met de computer is gemaakt. En heel veel dingen waren zo onlogisch...
    Natuurlijk, het verhaallijn was goed, maar niet voor een "Titanic 2" film. Geen enkele replica van de Titanic film kan beter en mooier zijn. Van zo'n film hoort er gewoon geen 2e van te zijn.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 19:46 ]


    Forever.

    Memento schreef:
    Van zulke klassiekers mogen ook gewoon geen andere films gemaakt worden. :Y)
    Vind ik :a


    Het zelfde bij meangirls :Y)


    Alleen maar tranen van geluk

    Hij heeft 1 ster op IMDB, volgens mij is dit een faler(bat)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Roswell schreef:
    (...)
    Jup, samen met een vloedgolf(zip)

    De creativiteit spat ervan af. Dat voel je gewoon.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Rowling schreef:
    (...)

    Het zelfde bij meangirls :Y)

    indeed, of Grease (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Defensive schreef:
    Wat zijn de verschillen dan precies?

    Deze Titanic is een modernere versie van de 1e, en iedereen geloofd er eheilig in dat deze wel zijn eindbestemming zal halen. En het verhaallijn is wat anders.. Maar uiteindelijk overleefd het meisje en gaat de jongen dood. Net zoals in de originele Titanic.


    Forever.

    oke, dat vind ik best idioot hahahaha.


    we're beautiful and dirty rich

    Link van de trailer?

    Hale schreef:
    Link van de trailer?

    Heb ik niet. Maar je bent vast wel bekend met Youtube?


    Forever.

    Glue schreef:
    Bestaat die dan?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    lovelessness schreef:
    ik wist niet dat er een 2e van was.
    De enige die ik ken, vind ik prachtig (H)


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Mayfly schreef:
    Hm, zo te horen wat het een nog ergere faal dan Mean Girls 2. :Y)


    All was well.

    Is ook best dom om een deel 2 te maken. Deel 1 is geen openeinde ofzo.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik wist helemaal niet dat die bestond. Maar ik vond titanic sowieso al een heel saaie film. Ik snap niet waarom iedereen er zo hyper over doet. Maar dat is dan wel stom dat ze daar zo'n slechte film van hebben gemaakt. Films als de titanic horen geen vervolg te hebben. Dan proberen ze er alleen maar geld aan te verdienen.


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

    MyDrugIsYou schreef:
    Is ook best dom om een deel 2 te maken. Deel 1 is geen openeinde ofzo.

    Het is niet echt een vervolg op het verhaallijn van de originele Titanic. Het gaat niet over Jack en Rose enzo. Gewoon een nieuwe, modernere titanic met een ander verhaallijn.


    Forever.

    Best slecht dat ze een tweede hebben gemaakt. Ik bedoel, die eerst heeft iets van 11 Oscars gewonnen en miljoenen kijkers getrokken. Dat kan je toch nooit meer overtreffen. Persoonlijk vind ik de film ook niet echt super ofzo, alleen al omdat je eerst twee uur gezeik krijgt, en daarna pas de boot echt gaat zinken. Wel weer leuk aan de film : Leonardo DiCaprio die nog jong is. Dat is wel weer leuk om naar de kijken haha.

    Maar heet die andere Titanic ook gewoon Titanic dan? Of heeft die film een andere titel?


    Tell me about it, stud.