• Gisteren was het Saw I op Tv en ik heb hem alleen gekeken. Ik had al die films gezien behalve de eerste waar mensen van zeggen dat het de beste is. Die films zijn niet echt eng, gewoon vuil behalve in de eerste film op de kamer van dat meisje, dat vond ik wel eng ;p O.o

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 17:14 ]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Pomodori schreef:
    heb ik al gezien ik wil ook 2,3,4,5,6 zien


    (ik hou van horror met bloed en moord)

    ((ben 11))

    Eh, Ja. Leuk dat je elf bent. Wil je nu een pyamaparty?


    your eyes are like stars in the night.

    ik wou kijken , maar ik durfde niet. :9~


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Gaan we er nu op zeiken dat ze heeft gezegd dat ze 11 is?


    everything, in time

    Void schreef:
    Gaan we er nu op zeiken dat ze heeft gezegd dat ze 11 is?


    Schijnbaar.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Comeau schreef:
    (...)

    Schijnbaar.


    Beetje kinderachtig en de mensen die er op zeiken zitten blijkbaar vol vooroordelen.(cat)

    On - topic; Ik durf ze niet eens te kijken.

    ((ben 15))

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 23:04 ]


    everything, in time

    Void schreef:
    (...)

    Beetje kinderachtig en de mensen die er op zeiken zitten blijkbaar vol vooroordelen.(cat)

    On - topic; Ik durf ze niet eens te kijken.

    ((ben 15))

    Nou ik vind het aandacht trekken hoor. "Kijk ik ben 11 en hou van horror en bloed en mensen die vermoord worden, jaaay" Zo komt dat bij mij over en dat vind ik aandacht trekken, maar oke. Iedereen zijn mening daarover :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh laat haar 11 zijn, dan kan je ook best van horrorfilms houden. Niet iedereen kijkt op z'n 11e naar Disney Channel.

    on-topic: ja, fuck saw. Ik vind het echt doodeng. (aa)


    It's time to be happy again.

    Ik heb enkel de 1ste helemaal gezien en die vond ik echt supergoed.
    Niet teveel van die gore bedoelingen en soms wat eng.
    En daarvoor had ik een deel van de 3de gekeken en ik vond die idd echt vuil.De 1ste is en blijft voor altijd de beste.

    Ik weet niet eens meer of ik die heb gezien haha!


    Ivar Oosterloo.

    In het begin vond ik hem wel eng, maar naar het einde toe, niet meer. Ik had het veel enger verwacht + Ik had geen nachtmerries.


    1.25

    Ik heb ze allemaal gezien (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Brr, Saw. Ik vind dat Saw is bedacht door mensen met een zieke geesten want normale mensen zouden zoiets niet bedenken en filmen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik vind ze nooit eng, maar ik vind het sneu als bijvoorbeeld een persoon heel erg zijn best doet om uit die val te komen en dan doet hij wat hij moet doen ofzo en dan wordt hij alsnog vermoord. Ik vind het zo sneu als ze dan schreeuwen voor hun leven enzo.. Mijn inlevingsvermogen is te groot.
    Maar eng.. nee.