• Gisteren was het Saw I op Tv en ik heb hem alleen gekeken. Ik had al die films gezien behalve de eerste waar mensen van zeggen dat het de beste is. Die films zijn niet echt eng, gewoon vuil behalve in de eerste film op de kamer van dat meisje, dat vond ik wel eng ;p O.o

[ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 17:14 ]

You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

Ecanus schreef:
    Ze zijn inderdaad niet eng, hoogstens goor. Bij de 3e vond ik het begin ook zo fucking smerig, ging die gast me een wasbak op zijn enkel stompen, totdat die helemaal in splinters lag, om vervolgens zijn voet dubbelte vouwen en zo uit die boeien te komen ='D Ik was 12 toen ik dat zag ofzo, echt goor.

Ok dat dubbel vouwen klinkt grappig XD

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Die films vind ik echt nergens op slaan, dat zijn één van de horror films die ik liever vermijd.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Fellatio schreef:
    (...)

Ok dat dubbel vouwen klinkt grappig XD

Ik vond het toen te erg om naar te kijken, een halfjaar later ging ik hem weer kijken en lag ik helemaal dubbel van het lachen x'D Je moet die films gewoon kijken met en goede dosis 'so fake it's funny' x]

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

Ecanus schreef:
    (...)

Ik vond het toen te erg om naar te kijken, een halfjaar later ging ik hem weer kijken en lag ik helemaal dubbel van het lachen x'D Je moet die films gewoon kijken met en goede dosis 'so fake it's funny' x]

Ik kijk die dingen alleen s'avonds XD mijn maag is er alleen nooit blij mee XD en dan eet ik een koekje ondertussen haha XD

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Fellatio schreef:
    (...)

Ik kijk die dingen alleen s'avonds XD mijn maag is er alleen nooit blij mee XD en dan eet ik een koekje ondertussen haha XD

De laatste heb ik in de bios gezien, om 11 uur in de ochtend, in 3D x'D Lekker joh, zo'n zak chips er bij, terwijl stukken hersenen je kant op lijken te vliegen ='D

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

Ecanus schreef:
    (...)

De laatste heb ik in de bios gezien, om 11 uur in de ochtend, in 3D x'D Lekker joh, zo'n zak chips er bij, terwijl stukken hersenen je kant op lijken te vliegen ='D

Whaha XD die heb ik nog niet gezien ;P

9 van de 10 keer snap ik aan het eind van de film waar het om ging.
    eentje vond ik het leukst ;D die waar die man alle tijd van de wereld had, en toch binnen de tijd wou wat dus niet moest ;D
    + die ene waar ze met 4 of 5 mensen aantal opdrachten moeten doen terwijl ze dachten dat er telkens bij een opdracht 1 te veel was.

Chocolicious schreef:
    Jaa, ik wou hem ook kijken! Maar ik mocht niet -.-''

Bij mij hetzelfde, maar ik wist al van een vriendin hoe die gaat (:
    Eigenlijk wel stom, want ik weet ook al hoe hij eindigt :(

heb ik al gezien ik wil ook 2,3,4,5,6 zien

[ bericht aangepast op 5 aug 2011 - 13:49 ]

Mijn username is een kopje, geen plaat

Ik heb die nog nooit gekeken en ik ga die ook nooit kijken.

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

Als ik Saw zie ga ik altijd sadistisch lachen als mensjes pijn hebben. En plannetjes bedenken op wie ik het ook zou kunnen doen (6)

[ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 21:36 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

neee, shit, ik heb het gemist, waarom wist ik niet dat saw kwam :C..

Interdum lacrimae pondera vocis habent

Pomodori schreef:

(ik hou van horror met bloed en moord)

((ben 11))

waarom zeg je ''ben 11''? wil je mensen uitlokken om te zeggen: ''Daar ben jij veel te jong voor'' ofzo?

*klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

Fakkie schreef:
    (...)

waarom zeg je ''ben 11''? wil je mensen uitlokken om te zeggen: ''Daar ben jij veel te jong voor'' ofzo?

Aandachttrekker: 0
    Jaap: 1

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Pomodori schreef:

(ik hou van horror met bloed en moord)

((ben 11))

Stoer.. mag ik nu ook ? ;D ik was stukken jonger voordat ik zulke dingen keek ;D -.-.....

Ik vind die films echt walgelijk. Bah.

your eyes are like stars in the night.