• Een plan voor een verhaal, een onderwerp verzinnen?


    Where words fail, music speaks

    Muziek geeft me inspiratie. (=


    ars moriendi

    ImmortalSoul schreef:
    (...)
    :8 Dat klink inderdaad heel vaag.



    En toch is het zo :')
    Daar onstaan de grote lijnen op, niet op papier of op een word-document...


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Bij mij komt het gewoon op 8D.
    Het komt gewoon ineens :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik lig levenloos te staren naar mijn plafond 's avonds in bed. En bam daar is het.


    Smile and live.

    Er zitten twee kaboutertjes in mijn hoofd, die constand ruzie maken en zo hard schreeuwen dat het licht uitgaat.
    En zodra ze het met elkaar eens zijn, gaat er een lampje branden. Dan moet ik snel zijn en mijn idee opschrijven. (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Comeau schreef:
    (...)


    En toch is het zo :')
    Daar onstaan de grote lijnen op, niet op papier of op een word-document...

    Stoer. (cool)


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    CowardlyLion schreef:
    Er zitten twee kaboutertjes in mijn hoofd, die constand ruzie maken en zo hard schreeuwen dat het licht uitgaat.
    En zodra ze het met elkaar eens zijn, gaat er een lampje branden. Dan moet ik snel zijn en mijn idee opschrijven. (:


    Leen mij die is. (nerd)

    Ik droom mijn verhalen altijd in grote lijnen en weet als ik wakker word een heel verhaal, inclusief einde!


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Hirasawa schreef:
    (...)

    Leen mij die is. (nerd)


    Op het moment kunnen ze het niet echt met elkaar eens worden, dus ik zit hier nog wel even in het donker.

    Maar ze zijn te krijgen in elk gekkenhuis ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Vooral eigen ervaringen maar ook muziek. Vaak is het niet het hele liedje waar mijn verhaal omgaat, maar 1 zin, die ene zin die vaak niemand interesseert uit een liedje, maar die mij juist aanspreekt. En daar kan ik een heel verhaal omheen verzinnen. :3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Bij mij komen ze op random momenten op. Ze doen 'poef' en daar zijn ze :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik leef al in mijn eigen fantasiewereld voor zolang ik me kan herinneren. Het is nooit veel veranderd, enkel zijn mijn fantasieën volwassener geworden en heb ik de wereld beter in beeld. Daar put ik al mijn inspiratie uit voor verhalen, ik ben ook totaal niet goed in realistische verhalen schrijven :') en sommige liedjes, teksten of films beschrijven precies de sfeer van mooie dromen die ik ooit heb gehad, en vanzelf vloeit daar bij mij een verhaal uit in die wereld.
    Dat klinkt eigenlijk best ingewikkeld, hoe ik het nu zo neerzet. Maar dat is het niet.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Sneeuwuil schreef:
    Ik heb zelden inspiratie.


    . :C


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Daar naar alle kleine dingen te kijken, dagelijkse dingen, en daar op door denken.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Verschillende factoren zoals muziek, film, dingen die in je hoofd blijven hangen die plots samensmelten tot een idee. En dan probeer ik dat idee in een verhaal te gieten dat wat logisch lijkt. Daarna het hoofdpersonage uitwerken en meestal zie ik dan wel wie er nog komt opdraven.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]