• 5 Boys. 1 Band. 1 Dream. One Direction! <3



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    There is nothing more badass than being yourself

    NeedYouNow schreef:
    Ik heb 2 oudere en 2 jongere broertjes.. nou dat is echt niet leuk meer gwn.. Ik ben ook echt de middelste en met mijn oudste broers schele ik minimaal 10 jaar en met mijn 2 jongste.. 2 en 8 jaar.
    dusjaa.
    ik scheel 3 jaar met mijn zus, opzich niet zo heel veel haha


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NeedYouNow schreef:
    Ik heb 2 oudere en 2 jongere broertjes.. nou dat is echt niet leuk meer gwn.. Ik ben ook echt de middelste en met mijn oudste broers schele ik minimaal 10 jaar en met mijn 2 jongste.. 2 en 8 jaar.
    dusjaa.


    omai das wel lastig & heb je enkel broers? daar zou ik al helemaal gek van worden (;


    i'm broken, do you hear me.

    riverdale schreef:
    (...)HAHAHAHA
    Hahaha nouu. Buigt die vriend van m'n broertje naar me toe: doe ie dat altijd?
    Buigt ie naar m'n broertje: Jelmer volgens mij moet je echt een vriendin zoeken. Of een andere hobby.
    Uhm juist ja(krul)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    omai das wel lastig & heb je enkel broers? daar zou ik al helemaal gek van worden (;


    alleeen mijn broers.. pff zoo irritand-.-
    Maarjaa ik leer er mee leven en eigenlijk ben ik amper thuis.. behalve nu in de vakantie dan.


    What's so bad about being different?

    riverdale schreef:
    hier is dat filmpje :Y)
    Kids in america is zo geweldig :Y)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    riverdale schreef:
    (...)ik scheel 3 jaar met mijn zus, opzich niet zo heel veel haha
    Ik scheel een jaartje met mijn broertje :') en das opzich heel fijn. Op vakantie doen we alles samen, we voetballen samen, ik kan en helpen met huiswerk, we hebben nooit ruzie (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    alleeen mijn broers.. pff zoo irritand-.-
    Maarjaa ik leer er mee leven en eigenlijk ben ik amper thuis.. behalve nu in de vakantie dan.


    is dat even een meevaller, hahaha, ik stoor me nu momenteel niet aan mijn broertje ofzo, ik moet toch werken en 's avonds negeer ik hem gewoon soms :f haha


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    is dat even een meevaller, hahaha, ik stoor me nu momenteel niet aan mijn broertje ofzo, ik moet toch werken en 's avonds negeer ik hem gewoon soms :f haha


    Haha okaay.
    Mijn jongste broertje ligt nu allang in bed en die ander zit nu achter de computer dusjaa.. dan heb ik er niet echt veel last van..


    What's so bad about being different?

    ik ben net klaar met the way you look tonight en die is zooo leuk hihi


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik heb een tweelingzus(je) en een ( 2,5 jaar ) jonger zusje, maar wij hebben nooit ruzie. Misschien soms is een meningsverschil.

    mijn zus zit de hele dag boven op haar laptop, dus daar heb ik ook geen last van


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    ik ben net klaar met the way you look tonight en die is zooo leuk hihi


    Ik hou echt van dat nummer


    What's so bad about being different?

    wow man ik krijg het opeens super warm pfff.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Jerminator schreef:
    Ik heb een tweelingzus(je) en een ( 2,5 jaar ) jonger zusje, maar wij hebben nooit ruzie. Misschien soms is een meningsverschil.



    een tweelingzus lijkt me zo leuk


    i'm broken, do you hear me.

    riverdale schreef:
    wow man ik krijg het opeens super warm pfff.


    zie da je niet flauwvalt !


    i'm broken, do you hear me.