• 5 Boys. 1 Band. 1 Dream. One Direction! <3



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    There is nothing more badass than being yourself

    Jerminator schreef:
    (...)

    Hhhha ik zou haar niet haten, maar ik zou wel zeggen dat ze dat echt geen tweede keer hoeft te doen, omdat ik het echt niet leuk vind. Maar ten eerste zou ik me echt rot schamen en ik denk dat die jongen me zou gaan negeren.
    haha ja oke haten is misschien wel overdreven, maar ik zou het niet echt leuk vinden en me inderdaad kapot schamen


    If you spread your wings, you can fly away with me.


    Die blijft gewoonweg geniaal :Y)


    They were never in fact homeless

    riverdale schreef:
    oke ik word chagrijnig want mijn pa gaat hier keihard muziek opzetten die ik echt zwaar haat.


    Mijn moeder is nog erger, ze zet der Ipod op 't aller hardst dat je dat zelfs vanaf boven kan horen en gaat ze nog eens meebrullen. En geloof me; daar wordt je pas doof van. Dit doet ze dus elke dag. >_>


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Horcruxes schreef:


    Die blijft gewoonweg geniaal :Y)


    Hahaha en dan die lach van Niall erbij:D


    What's so bad about being different?

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Mijn moeder is nog erger, ze zet der Ipod op 't aller hardst dat je dat zelfs vanaf boven kan horen en gaat ze nog eens meebrullen. En geloof me; daar wordt je pas doof van. Dit doet ze dus elke dag. >_>


    ben ik blij dat ik 'homealone' ben met mijn broer maar die zit boven


    i'm broken, do you hear me.

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Mijn moeder is nog erger, ze zet der Ipod op 't aller hardst dat je dat zelfs vanaf boven kan horen en gaat ze nog eens meebrullen. En geloof me; daar wordt je pas doof van. Dit doet ze dus elke dag. >_>
    haha mijn moeder gaat ook altijd mee zingen, maar die muziek gaat nog wel, maar hier word ik echt gek van dus ik luister nu keihard 1D :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    Hahaha en dan die lach van Niall erbij:D

    Lol ja. x] Zijn lach is zo schattig. <3


    They were never in fact homeless

    Horcruxes schreef:
    (...)
    Lol ja. x] Zijn lach is zo schattig. <3


    echt heaaa<3


    What's so bad about being different?

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    ben ik blij dat ik 'homealone' ben met mijn broer maar die zit boven
    haha mijn moeder is bij haar vriend. en mijn zus is boven, gisteravond toen ik wilde slapen stond haar geluid van haar laptop keihard en haar deur open, dus ik via ping; zet dat ding wat zachter jezus, zegt ze denk je dat ik naar jou ga luisteren blabla. komt mijn pa naar boven gelijk dat geluid uit.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    (...)haha mijn moeder gaat ook altijd mee zingen, maar die muziek gaat nog wel, maar hier word ik echt gek van dus ik luister nu keihard 1D :Y)


    Ja ik ook, ik ben boven aan de trap gaan zitten, daar heb ik beter internet dan in mn kamer. x') Hier kon ik gewoon met frisse lucht genieten van 1D. _O_


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''


    I NEED ONE! :9~


    They were never in fact homeless

    Okaay mijn moeder+broertje kijken mij nu heel vreemd aan om dat ik de video diariies nog en x aan het kijken ben.. en ik heel erg hard lachxD


    What's so bad about being different?

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    echt heaaa<3
    ik ben verliefd op die lach hihi.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ze zitten hier naast me de gaatjes in een tuc koekje te tellen


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    riverdale schreef:
    (...)haha mijn moeder is bij haar vriend. en mijn zus is boven, gisteravond toen ik wilde slapen stond haar geluid van haar laptop keihard en haar deur open, dus ik via ping; zet dat ding wat zachter jezus, zegt ze denk je dat ik naar jou ga luisteren blabla. komt mijn pa naar boven gelijk dat geluid uit.


    zo typisch eh, soms zijn broertjes en zusjes zo irritant ! ;o


    i'm broken, do you hear me.