I live for the applause, you will die for it. Ik schrok bij die eerste xp You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one. Dat spel is cool quidquid excusatio prandium pro quidquid excusatio prandium pro quidquid excusatio prandium pro Huh die laatste 2 zijn in delen van het spel waar ik nooit ben geweest... Hoe zijn ze daar in godsnaam gekomen... #WWED - What Would Emma Do? quidquid excusatio prandium pro Hahaha die eerste Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind
Hier nog meer freakouts lmao.
Blikjes gooien naar die monsters en dan hard wegrennen is cool!
Die blikjes zijn trouwens interessant... Ik ben drie keer doodgeslagen doordat ik naar een blikje aan t staren was die ik vasthield en er stond opeens een monster voor me die ik niet had gezien :C
Alwinasaurus schreef:
Dat spel is cool
Blikjes gooien naar die monsters en dan hard wegrennen is cool!
Die blikjes zijn trouwens interessant... Ik ben drie keer doodgeslagen doordat ik naar een blikje aan t staren was die ik vasthield en er stond opeens een monster voor me die ik niet had gezien :C
Awh, arme jij. :'D
Ik zit nog te twijfelen of ik het spel ga spelen.
Celestial schreef:
(...)
Awh, arme jij. :'D
Ik zit nog te twijfelen of ik het spel ga spelen.
Moet je doen Is leuk, of je het nou speelt omdat je het eng vindt of omdat je het grappig vindt
Alwinasaurus schreef:
(...)
Moet je doen Is leuk, of je het nou speelt omdat je het eng vindt of omdat je het grappig vindt
Ik wil het spel wel spelen. Maar dan moet Toby Turner naast me zitten.
Door hem wordt het spel epic.
Celestial schreef:
(...)
Ik wil het spel wel spelen. Maar dan moet Toby Turner naast me zitten.
Door hem wordt het spel epic.
Pfff, k kom naast je zitten met een lading blikjes. DAN wordt het veel epicer
Alwinasaurus schreef:
(...)
Pfff, k kom naast je zitten met een lading blikjes. DAN wordt het veel epicer
En dan ga je blikjes tegen m'n hoofd aan zitten gooien. Ja dacht het niet hé. :'D
Het blijft wel hilarisch
Celestial schreef:
(...)
En dan ga je blikjes tegen m'n hoofd aan zitten gooien. Ja dacht het niet hé. :'D
Ben je een zombie dan? Ik was eigenlijk van plan ze naar het scherm te gooien