• Ja, ik wil eindelijk eens een normale verjaardag.
    Dit jaar komen we de 21e terug, en ben ik de 23e jarig.
    Vorige jaar zaten we in Schotland met mijn verjaardag.
    En het jaar daarvoor was de begrafenis van mijn opa.

    O ja, en we zaten ooit eens een keertje de hele dag in de auto met mijn verjaardag. Toen hadden ze zelfs de auto vol met slingers gehangen en kreeg ik een Donald Duck boek om in de auto te lezen. >.<
    Maar goed. Volgend jaar ben ik dus jarig als de school al begonnen is. In de eerste week. Joepie! Not.
    En aangezien ik het al een aantal keer klaar gekregen heb dat een leerkracht gaat zingen voor een vriendin die jarig is, moet ik mij alvast gaan verheugen. :X

    Jullie ook zo'n ongunstige verjaardag?

    Haha, en mijn zusje dan, die is vier dagen voor sinterklaas jarig. Nou, dát is leuk. xD


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Vergeet niet dat er taart zou zijn! :Y)

    Hoeveelste keer is dat nu dat ik dat tegen je zeg? Ik krijg bijna het gevoel dat ik je stalk xD


    quidquid excusatio prandium pro

    ik op 14 november, altijd klein en vroeger moest ik hem samen met mijn stiefmoeder vieren... tjah dat maakte het meteen kut tuurlijk, want zij wou alles naar haar zin op hààr verjaardag. --' stom kutmens.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    jaa, ik verjaar de laatste dag van de vakantie, jeej.. D:


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik ben normaal altijd jarig op de eerste schooldag.
    en altijd is er wel iets op mijn verjaardag.

    Zoals de bibliotheek hierzo sluit dan,
    mijn ouders moeten werken en nog heel veel dingen wat er in de krant stond ofz


    Ivar Oosterloo.

    Altijd in de herfstvakantie, heel handig ;3


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ben voor de tweede keer in mijn leven niet jarig in de voorjaarsvakantie, volgend jaar D=
    24 februari


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'