• een tijdje geleden heb ik deze na getekend.
    hij is niet helemaal gelukt als dat ik wou.
    Mijn teken leraar op school had me tips gegeven, die ga ik de volgende keer zeker gebruiken.

    Dit is 'm:



    en dit is 't voorbeeld:



    Ik had alleen geen zin om al dat gras na te tekenen ;3

    Wat vinden jullie?

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 0:17 ]


    Ivar Oosterloo.

    Ik vind het knap!
    Ikzelf kan echt geen mensen na tekenen.

    Goed, dat je die foto erbij doet. Anders had ik echt niet geweten wat dat ding om d'r hoofd was. Ik vind hem wel oké, niet bizar goed eigenlijk. Het meisje is mooi, maar de gitaar klopt niet. Hij is te plat en hmmm.. ik weet niet. Niet dat ik een tekentalent ben.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 0:19 ]


    Are you lost?

    Opzich goed gelukt, maar (net als ik) heb je zichtbaar moeite met mensen (deels) van boven af te beelden. Dat is ook héel moeilijk, maar ik zou zeggen, oefen daar nog wat mee. Voor de rest vind ik het echt mooi :3


    Let it come and let it be

    Crusher schreef:
    Goed, dat je die foto erbij doet. Anders had ik echt niet geweten wat dat ding om d'r hoofd was. Ik vind hem wel oké, niet bizar goed eigenlijk. Het meisje is mooi, maar de gitaar klopt niet. Hij is te plat en hmmm.. ik weet niet. Niet dat ik een tekentalent ben.

    De 'O' in het midden had iets meer breed moeten zijn, en iets minder lang, waardoor er nog een stukje van de rand is verwijderd. Dat doet het 'm grotendeels.


    Let it come and let it be