• x

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 22:40 ]


    Rainbows on my staircase ~

    omg...

    wat kut,

    misschien moeten jullie er een tijdje een punt achter zetten...??


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    SuperManX schreef:
    omg...

    wat kut,

    misschien moeten jullie er een tijdje een punt achter zetten...??
    Dat heb ik al eens geprobeerd te doen, maar ik heb over 2 weken een festival waar ik met hem naartoe ga, dus dat gaat nu echt niet, maar daar denk ik ook over ja.


    Rainbows on my staircase ~

    EMIN3M schreef:
    (...)Dat heb ik al eens geprobeerd te doen, maar ik heb over 2 weken een festival waar ik met hem naartoe ga, dus dat gaat nu echt niet, maar daar denk ik ook over ja.


    dan is het nog lastiger... maar dan zou ik als ik jou was 2 dagen daarna het uit maken, en nu hem met rust laten??


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    SuperManX schreef:
    omg...

    wat kut,

    misschien moeten jullie er een tijdje een punt achter zetten...??


    Ik ben het wel met dit eens...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ugh, zijn er geen mensen die dit zelf hebben meegemaakt? Want een punt erachter zetten vind ik zo moeilijk...


    Rainbows on my staircase ~

    Punt erachter geloof me. Ik spreek uit ervaring... uiteindelijk gebeurt er iets en ben jij nog erger gekwetst. Wat dat betreft heb ik geen vertrouwen meer in jongens, in geen enkele.


    -

    youleftme schreef:
    Punt erachter geloof me. Ik spreek uit ervaring... uiteindelijk gebeurt er iets en ben jij nog erger gekwetst. Wat dat betreft heb ik geen vertrouwen meer in jongens, in geen enkele.
    Het punt is dat ik hem echt niet kwijt wil. En iedereen vind hem superlief, dat lijkt hij ook aan de buitenkant. Maar geloof me hij is anders als je hem kent. Ik moet toegeven dat ik soms best bang ben geweest voor hem, en dat hoort niet. Maar hij zegt ook dat als ik het uitmaak, hij zelfmoord gaat plegen en daar ben ik zo bang voor...


    Rainbows on my staircase ~

    EMIN3M schreef:
    (...)Het punt is dat ik hem echt niet kwijt wil. En iedereen vind hem superlief, dat lijkt hij ook aan de buitenkant. Maar geloof me hij is anders als je hem kent. Ik moet toegeven dat ik soms best bang ben geweest voor hem, en dat hoort niet. Maar hij zegt ook dat als ik het uitmaak, hij zelfmoord gaat plegen en daar ben ik zo bang voor...

    Ik denk niet dat hij zelfmoord pleegt en zeker niet als hij nu al bezig zou zijn (Ik zeg niet dat hij dat is) met een ander meisje. Klinkt voor mij meer als aandacht trekken en aandacht vasthouden

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 9:23 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    EMIN3M schreef:
    (...)Het punt is dat ik hem echt niet kwijt wil. En iedereen vind hem superlief, dat lijkt hij ook aan de buitenkant. Maar geloof me hij is anders als je hem kent. Ik moet toegeven dat ik soms best bang ben geweest voor hem, en dat hoort niet. Maar hij zegt ook dat als ik het uitmaak, hij zelfmoord gaat plegen en daar ben ik zo bang voor...

    Luister, ik dacht het liefste vriendje ooit te hebben, kocht zomaar ineens dingetjes voor me, nam me mee uit en alles. Maar schijn bedriegt. Iedereen vond hem aardig en lief, maar van binnen was het gewoon een klootzak, wat wij hadden mocht ik geen relatie noemen.. Achter mijn rug om, flirtte hij met zoveel meisjes en hij had nog een relatie.. Ik wilde hem ook niet kwijt dus ik had alle aanwijzingen genegeerd, maar ze waren er wel en duidde echt op iets. Omdat ik zo stom was het zelf niet af te sluiten, heeft hij mij nog veel meer pijn gedaan. Geloof me, maak niet dezelfde fout, hoeveel je ook van hem houd, hij is niet eerlijk tegenover jou en je bent zelfs af en toe bang voor hem.. Een punt erachter zetten is het beste voor jou want dan kan jij het zelf een plaatsje geven, niet dat hij jou straks dumpt omdat hij achter je rug om met anderen loopt af te spreken of loopt te flirten. Dat komt namelijk veel harder aan..

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 9:27 ]


    -

    Sorry maar ik ben het echt eens met de rest. Als een jongen dat 1 keer doet, is hij altijd instaat om het nog eens te doen, geloof me.

    Crushed schreef:
    Sorry maar ik ben het echt eens met de rest. Als een jongen dat 1 keer doet, is hij altijd instaat om het nog eens te doen, geloof me.


    -

    EMIN3M schreef:
    (...)Het punt is dat ik hem echt niet kwijt wil. En iedereen vind hem superlief, dat lijkt hij ook aan de buitenkant. Maar geloof me hij is anders als je hem kent. Ik moet toegeven dat ik soms best bang ben geweest voor hem, en dat hoort niet. Maar hij zegt ook dat als ik het uitmaak, hij zelfmoord gaat plegen en daar ben ik zo bang voor...


    Dat zelfmoord gedoe is alleen maar een praatje om jou bij hem te houden.
    Als hij zelfmoord zou gaan plegen zou hij dat echt niet op die manier tegen je zeggen.
    Ik vind het niet normaal als hij op deze manier met jou omgaat...


    La credenza è una medicina contro il timore

    waarom controleer je hem dan in de eerste plek? dat is een teken dat je hem niet vertrouwt, en als je hem niet vertrouwt, wat voor nut heeft het om met hem samen te zijn.
    dumpen die handel.
    jua, ik klink koud, maar het is toch zo?! I mean, relatie gaat om vertrouwen. en als je voor 'vertrouwen' door iemand zijn/haar berichten moet gaan checken, nouja, dan is het geen relatie!
    en nu niet zeggen dat je jaloers bent, want dat ben ik ook, extreem dan. maar ik zit heus niet zijn berichten te checken.
    en zelfmoord, tjah, daar dreigt hij mee, maar denk je werkelijk dat hij dat gaat doen? als ik het zo lees houd hij niet iets teveel van zichzelf daarvoor.
    en je zegt zelf dat hij een klootzak is.
    na dat festival, dumpen die handel, want je houd niet eens van hem, zeg je hier zelf. hou hem alsjeblieft niet te lang aan het lijntje, want dat doet nog meer zeer dan zelf gedumpt worden.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Kick the motherfucker in the balls and break the fuck up!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    PRIEST schreef:
    Kick the motherfucker in the balls and break the fuck up!


    ik heb jou echt gemist hier :')


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.