• Titel zegt genoeg, haha.
    + ik vind hem leuk.
    + hij vindt mij leuk.
    + dat weten we vanaf 28/07
    + hoe zou ik het moeten vragen?
    + ik wil het wel face2face doen.
    + niet het basisschool achtige 'wil je verkering met me?' ;$

    Xx, thanx !


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Fellatio schreef:
    (...)


    Aha, owkeej.. blegh. Ik weet et dan niet meer :$


    Best kut hè?


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    xLiamPayne schreef:
    (...)

    Best kut hè?


    Idd vooral omdat ik dit nog niet echt meegemaakt XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gast, als je weet dat hij je leuk vind, sorry hoor, maar hoe moeilijk is het allemaal dan..? --'


    ars moriendi

    Oeps.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 23:28 ]


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Tortuga schreef:
    Gast, als je weet dat hij je leuk vind, sorry hoor, maar hoe moeilijk is het allemaal dan..? --'


    Ik wil het leuk doen.... Niet zo maar ff tussendoor.


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    xLiamPayne schreef:
    (...)

    Ik wil het leuk doen.... Niet zo maar ff tussendoor.

    Kus hem. Done.


    ars moriendi

    Tortuga schreef:
    (...)
    Kus hem. Done.


    Oeff, hoe?!
    Je klinkt alsof je dr verstand van hebt, hihi.


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    xLiamPayne schreef:
    (...)

    Oeff, hoe?!
    Je klinkt alsof je dr verstand van hebt, hihi.


    Ghehe komt omdat ze wat ouder is dan jou (:
    -niet dat de leeftijd er iets van zegt-

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 23:33 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    xLiamPayne schreef:
    (...)

    Oeff, hoe?!
    Je klinkt alsof je dr verstand van hebt, hihi.

    Ghehe ik denk dat ik ook wat meer ervaring heb ;D Maar hé, ik ben 17 en heb al wat vriendjes gehad. Haha, maar ik bedoelde het niet gemeen hoor, maar het is meer van.. je weet dat hij je leuk vind.. then go for it! =) Spreek een keer af, maak er een leuke dag van, en kus hem bij het afscheid =)


    ars moriendi

    Tortuga schreef:
    (...)
    Ghehe ik denk dat ik ook wat meer ervaring heb ;D Maar hé, ik ben 17 en heb al wat vriendjes gehad. Haha, maar ik bedoelde het niet gemeen hoor, maar het is meer van.. je weet dat hij je leuk vind.. then go for it! =) Spreek een keer af, maak er een leuke dag van, en kus hem bij het afscheid =)


    Hihi, Tsjaa, dat scheelt 5 jaar (;
    I'll try.


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Tortuga schreef:
    (...)
    Ghehe ik denk dat ik ook wat meer ervaring heb ;D Maar hé, ik ben 17 en heb al wat vriendjes gehad. Haha, maar ik bedoelde het niet gemeen hoor, maar het is meer van.. je weet dat hij je leuk vind.. then go for it! =) Spreek een keer af, maak er een leuke dag van, en kus hem bij het afscheid =)

    Maar zo weet ze nog niet zeker of ze samen zijn... Daar gaat het nu om. Als ik met iemand zoen die ik leuk vind en waar ik van weet dat hij me ook leuk vind, dan heb je niet meteen iets. Dat is iets waar je het toch even over moet hebben. Ik ben een keer zo stom geweest dat niet te doen, 9 maanden verspilt en een gebroken hart.


    -

    Spreek met hem af en zorg dat jullie op een gegeven moment alleen zijn. Als jullie dan aan het knuffelen zijn (en evt. hebben gekust/gezoent, die keus is aan jou) moet je gewoon in zijn oor fluisteren: "Wil je de mijne zijn?"

    That's the way I did it (bloos)

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 9:16 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gewoon vragen: zin in 'n relatie met mij???


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    gewoon op zn bek pakken
    oke nu serieus x] waarom laat je het niet van zijn kant komen? hij vind jou ook leuk dus spreek gewoon vaak af en w8 tot de eerste zoen :9~ dan is het meestal al zonder woorden officieel


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    MoonWarrior schreef:
    Spreek met hem af en zorg dat jullie op een gegeven moment alleen zijn. Als jullie dan aan het knuffelen zijn (en evt. hebben gekust/gezoent, die keus is aan jou) moet je gewoon in zijn oor fluisteren: "Wil je de mijne zijn?"

    That's the way I did it (bloos)


    Aaahh. :$
    Dat vond ik ff heel lief, hihi.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 10:04 ]


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin